Перші 100 тисяч кілометрів – не просто цифра. Це межа, після якої машина вже точно не нова. У ній усе ще працює, але вже не з тією свіжістю, як на початку. Тож і підхід до техобслуговування має змінюватися, пише Motorbiscuit.
Американський автомеханік Енді Мейсон із Сент-Луїса, який працює з легковиками понад 20 років, каже, що обслуговування автомобіля часто влітає в копійочку саме через те, що раніше ігнорувалися планові процедури. Він нзвав п’ять речей не варто відкладати.
1. Ремені
Поліклиновий і ремінь ГРМ – це не просто стрічки з гуми. Вони відповідають за роботу генератора, помпи, розподіл газів у двигуні. Якщо один із них порветься на трасі, можете залишитися без двигуна. Енді радить не тягнути: «Після сотки краще міняти навіть профілактично. Тим паче, якщо не знаєш, коли це робили до тебе».
2. Свічки
Невпевнений, коли їх ставили востаннє? Міняй. Вартість нових свічок – дрібниця порівняно з наслідками збоїв у роботі запалювання. До того ж, двигун краще тягне, менше «троїть», споживає менше пального.
3. Охолоджувальна система
Злиття старого антифризу – це лише половина справи. Фахівці радять промити систему спеціальною рідиною, яка виведе накип, залишки бруду та іржі. Це зменшує ризик перегріву влітку.
4. Гальмівна рідина
З часом вона набирає вологу. А це означає – довший гальмівний шлях, ризик відмови в критичний момент. Міняти раз на кілька років – це правило, а не опція.
5. Мастило в диференціалі
Про нього найчастіше забувають. А дарма. Особливо в авто з повним приводом або заднім мостом. Без оновлення мастила там усе зношується швидше, ніж здається. Робота сама по собі недорога – до 2000 грн. А ремонт – уже десятки.
Усі ці процедури вартують значно менше, ніж ремонт того, що може вийти з ладу без них. А ще – це про спокій водія. І про ресурс, який ще можна витиснути з авто.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…