Статті

Що треба зробити з авто після 100 000 км пробігу – 5 процедур, які не можна відкладати

Перші 100 тисяч кілометрів – не просто цифра. Це межа, після якої машина вже точно не нова. У ній усе ще працює, але вже не з тією свіжістю, як на початку. Тож і підхід до техобслуговування має змінюватися, пише Motorbiscuit.

Американський автомеханік Енді Мейсон із Сент-Луїса, який працює з легковиками понад 20 років, каже, що обслуговування автомобіля часто влітає в копійочку саме через те, що раніше ігнорувалися планові процедури. Він нзвав п’ять речей не варто відкладати.

1. Ремені

Поліклиновий і ремінь ГРМ – це не просто стрічки з гуми. Вони відповідають за роботу генератора, помпи, розподіл газів у двигуні. Якщо один із них порветься на трасі, можете залишитися без двигуна. Енді радить не тягнути: «Після сотки краще міняти навіть профілактично. Тим паче, якщо не знаєш, коли це робили до тебе».

2. Свічки

Невпевнений, коли їх ставили востаннє? Міняй. Вартість нових свічок – дрібниця порівняно з наслідками збоїв у роботі запалювання. До того ж, двигун краще тягне, менше «троїть», споживає менше пального.

3. Охолоджувальна система

Злиття старого антифризу – це лише половина справи. Фахівці радять промити систему спеціальною рідиною, яка виведе накип, залишки бруду та іржі. Це зменшує ризик перегріву влітку.

4. Гальмівна рідина

З часом вона набирає вологу. А це означає – довший гальмівний шлях, ризик відмови в критичний момент. Міняти раз на кілька років – це правило, а не опція.

5. Мастило в диференціалі

Про нього найчастіше забувають. А дарма. Особливо в авто з повним приводом або заднім мостом. Без оновлення мастила там усе зношується швидше, ніж здається. Робота сама по собі недорога – до 2000 грн. А ремонт – уже десятки.

Усі ці процедури вартують значно менше, ніж ремонт того, що може вийти з ладу без них. А ще – це про спокій водія. І про ресурс, який ще можна витиснути з авто.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025