Статті

Що треба зробити з авто після 100 000 км пробігу – 5 процедур, які не можна відкладати

Перші 100 тисяч кілометрів – не просто цифра. Це межа, після якої машина вже точно не нова. У ній усе ще працює, але вже не з тією свіжістю, як на початку. Тож і підхід до техобслуговування має змінюватися, пише Motorbiscuit.

Американський автомеханік Енді Мейсон із Сент-Луїса, який працює з легковиками понад 20 років, каже, що обслуговування автомобіля часто влітає в копійочку саме через те, що раніше ігнорувалися планові процедури. Він нзвав п’ять речей не варто відкладати.

1. Ремені

Поліклиновий і ремінь ГРМ – це не просто стрічки з гуми. Вони відповідають за роботу генератора, помпи, розподіл газів у двигуні. Якщо один із них порветься на трасі, можете залишитися без двигуна. Енді радить не тягнути: «Після сотки краще міняти навіть профілактично. Тим паче, якщо не знаєш, коли це робили до тебе».

2. Свічки

Невпевнений, коли їх ставили востаннє? Міняй. Вартість нових свічок – дрібниця порівняно з наслідками збоїв у роботі запалювання. До того ж, двигун краще тягне, менше «троїть», споживає менше пального.

3. Охолоджувальна система

Злиття старого антифризу – це лише половина справи. Фахівці радять промити систему спеціальною рідиною, яка виведе накип, залишки бруду та іржі. Це зменшує ризик перегріву влітку.

4. Гальмівна рідина

З часом вона набирає вологу. А це означає – довший гальмівний шлях, ризик відмови в критичний момент. Міняти раз на кілька років – це правило, а не опція.

5. Мастило в диференціалі

Про нього найчастіше забувають. А дарма. Особливо в авто з повним приводом або заднім мостом. Без оновлення мастила там усе зношується швидше, ніж здається. Робота сама по собі недорога – до 2000 грн. А ремонт – уже десятки.

Усі ці процедури вартують значно менше, ніж ремонт того, що може вийти з ладу без них. А ще – це про спокій водія. І про ресурс, який ще можна витиснути з авто.

Recent Posts

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025