Існує думка, що холодний впуск повітря додає двигуну автомобіля потужності. Але на практиці все не так просто. Команда Steeda, один із найбільших приватних тюнерів Ford, вирішила перевірити, чи справді холодне впускання робить авто динамічнішим. Як пише Motorbiscuit, піддослідним став Ford Explorer ST із заводським 3.0-літровим твін-турбо V6.
У спеку серійний Explorer ST показав 5,24 секунди до 100 км/год. Тест проводили без клімату й з ним – різниці не виявили. Потім штатний фільтр замінили на продукцію S&B Filters. Результат – 5,30 секунди. Тобто повільніше.
Наступна спроба – 5,20. Уже краще, але досі в межах похибки. Потім тестери зняли кришку повітряного фільтра повністю – і отримали 5,44. Найгірший час за день.
Технічний експерт Steeda припустив, що без прошивки блок управління не адаптується до нових параметрів. Тобто, сам по собі новий фільтр не впливає на динаміку так, як очікують любителі тюнінгу.
«Багато хто думає, що достатньо поставити спортивний впуск – і авто оживе», – каже Рік Сандерс, інженер із Флориди, який має 15 років досвіду в доопрацюванні Ford. «Але без налаштування електроніки це радше естетика, ніж технічне покращення».
Якщо коротко – один лише фільтр без чіпа навряд чи допоможе. А у випадку з Explorer ST ще й нашкодив.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…