Статті

Назвали вживані авто з найгіршими двигунами: їх краще обійти стороною

Не кожен вживаний автомобіль з малим пробігом – це вигідна покупка. Навіть коли кузов блищить, а салон охайний, під капотом може ховатись «міна». Польські механіки назвали виданню Autokult силові агрегати, які часто стають причиною дорогого ремонту.

Серед лідерів антирейтингу – 1.2 PureTech від Stellantis. Цей трициліндровий мотор стоїть на багатьох моделях Peugeot, Citroën, Opel і DS. Проблеми з мастилом, зношення ременя ГРМ через контакт із паливом, а також загальна нестабільність роботи роблять його «болючим місцем» навіть для авто з незначним пробігом.

Другим у списку виявився популярний Ford 1.0 EcoBoost. Він тяговитий і економний, але з роками проявляє проблеми зі змащенням, перегрівом та навіть тріщинами в блоці. Водії скаржаться на ривки, збої в роботі, витоки пального.

Ford 2.0 EcoBlue, хоч і дизель, але теж дав маху. Через ремінь у масляній ванні та змішування палива з мастилом цей мотор нерідко «вмирає» раніше, ніж очікувалося. На додачу – проблеми з фільтром DPF і AdBlue.

Дизель 2.2 MultiJet від Alfa Romeo та Jeep має свої «сюрпризи»: слабке мастило, забитий DPF, перегрів і ризик заклинювання.

Не краща ситуація з Fiat FireFly Turbo (1.0 і 1.3). Проблеми з ланцюгом, системою MultiAir і перегрів – типова історія після 30–50 тисяч км. Запчастини дорогі, дістати їх складно, а дістатись до мотора – ще складніше.

І насамкінець – Hyundai/Kia 1.6 T-GDI. Усе добре, поки не згущується олива й не починається перегрів. Мотор чутливий до якості мастила, а отже, до сервісу. Неякісне обслуговування – і капіталка не за горами.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025