d78a0365520aea8ecdd97d46d98a2fa5cc1bf943ad63089534b5fe50a466a46a403f88ebac91851f4cddbf6f452db4cf521be1c9bc0264f27ca5905374e52fb6535b0365a20c4876f6548ecd6573cffc
Не кожен вживаний автомобіль з малим пробігом – це вигідна покупка. Навіть коли кузов блищить, а салон охайний, під капотом може ховатись «міна». Польські механіки назвали виданню Autokult силові агрегати, які часто стають причиною дорогого ремонту.
Серед лідерів антирейтингу – 1.2 PureTech від Stellantis. Цей трициліндровий мотор стоїть на багатьох моделях Peugeot, Citroën, Opel і DS. Проблеми з мастилом, зношення ременя ГРМ через контакт із паливом, а також загальна нестабільність роботи роблять його «болючим місцем» навіть для авто з незначним пробігом.
Другим у списку виявився популярний Ford 1.0 EcoBoost. Він тяговитий і економний, але з роками проявляє проблеми зі змащенням, перегрівом та навіть тріщинами в блоці. Водії скаржаться на ривки, збої в роботі, витоки пального.
Ford 2.0 EcoBlue, хоч і дизель, але теж дав маху. Через ремінь у масляній ванні та змішування палива з мастилом цей мотор нерідко «вмирає» раніше, ніж очікувалося. На додачу – проблеми з фільтром DPF і AdBlue.
Дизель 2.2 MultiJet від Alfa Romeo та Jeep має свої «сюрпризи»: слабке мастило, забитий DPF, перегрів і ризик заклинювання.
Не краща ситуація з Fiat FireFly Turbo (1.0 і 1.3). Проблеми з ланцюгом, системою MultiAir і перегрів – типова історія після 30–50 тисяч км. Запчастини дорогі, дістати їх складно, а дістатись до мотора – ще складніше.
І насамкінець – Hyundai/Kia 1.6 T-GDI. Усе добре, поки не згущується олива й не починається перегрів. Мотор чутливий до якості мастила, а отже, до сервісу. Неякісне обслуговування – і капіталка не за горами.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…