Головною проблемою електричних авто сьогодні залишається обмежений запас ходу. На папері окремі моделі сьогодні здатні проїхати до 800 км на одному заряді. Але насправді все залежить від того, як саме ви їдете.
Американське видання Car and Driver нещодавно перевірило, як швидкість впливає на запас ходу електрокара. У тесті взяли участь Lucid Air і великий електричний SUV Kia EV9. Для порівняння додали ще й бензиновий Subaru Forester.
На швидкості 56 км/год бортовий комп’ютер Lucid показував 781 км. Але варто було розігнатися до 89 км/год, і запас впав до 608 км. Плюс-мінус 173 км зникли просто через швидшу їзду. Далі – більше. На 121 км/год авто «втратило» ще 87 км. А на 153 км/год запас ходу впав до 356 км – менше половини стартового.
У випадку з Kia EV9 все ще жорсткіше. Через гіршу аеродинаміку великий кузов SUV «з’їдає» більше енергії на розгін і підтримання швидкості. На високих швидкостях його втрати ще відчутніші.
Технічний оглядач «Твоя МАШИНА» пояснює: «Електрокари особливо чутливі до опору повітря. Із зростанням швидкості він росте не лінійно, а в квадраті. Тобто якщо збільшити швидкість у два рази, опір зросте в чотири».
Тому рекордні цифри запасу ходу в технічних характеристиках можливі лише за ідеальних умов і на помірній швидкості. Хочеться драйву – готуйтесь заряджатись частіше.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…