Статті

Чому не можна гальмувати лівою ногою на «автоматі»: це може обернутися серйозними проблемами

Для водія, який пересів з механіки на автомат, звичка працювати двома ногами може залишитися непомітною на перший погляд, але швидко перетворюється на небезпеку, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Автоінструктор з 15-річним досвідом Андрій з Дніпра каже, що у перші тижні після переходу на АКПП він часто спостерігає однакову помилку. Люди несвідомо тягнуться лівою ногою до педалі гальма, наче до зчеплення. У підсумку – різке й несподіване гальмування, яке може застати зненацька навіть уважного водія.

Є ще один момент, про який говорять фахівці сервісних центрів. Одночасний дотик до гальма та газу – на механіці це не проблема, але на автоматі авто може ривком змінити швидкість або зреагувати непередбачувано. Така ситуація часто стає причиною дрібних ДТП на парковках чи у заторах.

Не варто забувати і про фізичний фактор. Ліва нога, яку тримають у напруженні, швидше втомлюється. Через це знижується точність рухів, а в критичний момент можна просто не встигнути правильно зреагувати.

Автоконструктор Олег з Запоріжжя, який брав участь у розробці кількох моделей з АКПП, пояснює: розташування педалей у таких авто прораховане під роботу правою ногою. Ліва ж, якщо її залучати, створює дисбаланс у положенні тіла та відчуття керма. Це позначається на комфорті й безпеці.

Висновок експертів простий – пересідаючи на автомат, відучіть ліву ногу від будь-яких дій. Так ви уникнете ризиків і швидше звикнете до нового ритму керування.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025