Літня спека змушує багатьох водіїв опускати скло замість того, щоб вмикати кондиціонер. На коротких міських маршрутах це працює, але за містом ситуація інша, звертає увагу Motorbiscuit.
Автомеханік Грем Конвей з британської компанії Select Car Leasing пояснює: на швидкості до 50–60 км/год кондиціонер споживає більше енергії, ніж втрачається через порушення обтічності авто. Але щойно стрілка спідометра перетинає 72 км/год, все змінюється. Повітря, що вривається в салон, створює додатковий лобовий опір, і двигун починає працювати під більшим навантаженням. Це веде до зростання витрати палива, навіть більшого, ніж при використанні кліматичної установки.
Фізика проста: чим вища швидкість, тим більше повітряні потоки «гальмують» автомобіль. Машина тягне за собою турбулентні завихрення, і мотор компенсує втрати потужності додатковими обертами.
Практика показує: на трасі з відкритими вікнами можна їхати до 70 км/год без помітного впливу на витрату палива. Якщо швидкість більша – увімкніть кондиціонер, навіть якщо здається, що він «з’їдає» бензин.
У міських заторах природна вентиляція справді вигідніша, але є нюанс – якість повітря. Коли рівень загазованості високий, економія пального не варта шкоди здоров’ю.
Якщо коротко – відкриті вікна на високих швидкостях обходяться дорожче, ніж здається на перший погляд.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…