Фото: Твоя МАШИНА
Звичайна вода з-під крана може стати невидимим ворогом сучасних фар. Більшість моделей мають полікарбонатні лінзи. Матеріал міцний, але чутливий до впливу мінералів і хімії. Коли краплі висихають, на поверхні лишаються солі кальцію та магнію. Вони утворюють тонкий білий наліт, який із часом перетворюється на мікроабразив. Кожне подальше миття та протирання робить фари тьмяними, попереджаэ Avtopilot.
Сітка подряпин розсіює світло і знижує яскравість до половини від початкової. Уночі це значить коротший світловий пучок і гіршу видимість. У темряві водій отримує менше часу на реакцію, а ризик зіткнення зростає.
Мінерали – не єдина загроза. Хлор та інші домішки у водопровідній воді поступово руйнують пластик. Фари жовтіють, мутніють, втрачають прозорість. Навіть денне світло стає менш чітким, а в дощ чи туман ситуація погіршується в рази.
Щоб зберегти світло яскравим, варто обирати для миття фари автошампуні з нейтральним pH. Серветка має бути з мікрофібри, без жорстких волокон. Після миття лінзи потрібно насухо витерти. Інакше залишки води зроблять свою справу. Регулярний догляд дозволяє фарам служити роками, зберігаючи і вигляд, і безпеку на дорозі.
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…
Поліція Сумщини звернулась до водіїв з застереженням щодо участі у сумнівних угодах щодо пригону вживаних…