Фото: Твоя МАШИНА
Літня гума часто псує враження від поїздки. Дехто звикає до гулу на швидкості, але є способи зробити поїздки спокійнішими. Сергій, шиномонтажник з 15-річним досвідом роботи у Києві, каже у коментарі для видання «Твоя МАШИНА», що головне – почати з правильного вибору шин.
На ярлику завжди є піктограма динаміка. Кількість хвиль поруч показує рівень шуму. Чим їх менше – тим тихіше буде гума.
«Водії часто дивляться лише на ціну й розмір, але ігнорують цю позначку. А дарма, бо різниця у комфорті відчутна навіть на міських швидкостях», – пояснює майстер.
Варто звернути увагу і на протектор. Асиметричний малюнок зазвичай створює менше шуму на трасі. Але така гума слабша на бездоріжжі. Це відчув відій Олександр із Черкас: після заміни старих шин на модель з асиметричним протектором у салоні стало значно тихіше. Та коли він виїхав на дачну ґрунтовку після дощу, авто почало ковзати – довелося повертатися іншим шляхом.
Ще один момент – тиск. Якщо він нижчий за норму, колеса під час руху видають глухий гуркіт. Особливо це чути на швидкості понад 90 км/год. Перевірка манометром займає кілька хвилин, а ефект помітний одразу.
Шум від шин – це не лише про комфорт. Постійне навантаження на слух втомлює водія і може вплинути на реакцію. Тож іноді тиша в салоні – це питання безпеки.
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…