Історія про «солодке» автошкідництво звучить майже як сюжет шпигунського роману. Нібито вночі хтось відкриває кришку бака, сипле цукор – і зранку двигун уже мертвий. У народі кажуть, що так і є, та хімія стверджує інше, пише SlashGear.
Цукор у бензині не розчиняється. Кристали просто осідають на дні бака, поки паливо їх не підніме. Миттєвого виходу з ладу не буде. Сучасні паливні фільтри створені саме для відсіювання частинок, і цукрові кристали занадто великі, щоб пройти далі, якщо фільтр справний.
Але проблеми можливі. Найчастіше страждає паливний фільтр або насос, далі – форсунки. Симптоми знайомі багатьом: нестійкі оберти, ривки під час розгону, зупинки мотора. У такій ситуації доведеться промивати бак, міняти фільтр і чистити форсунки.
Для дизельних двигунів ситуація значно серйозніша. Вони працюють під більшим тиском і мають високоточні форсунки. Навіть невелика кількість цукру здатна швидко пошкодити паливний насос або інжектори. Через високу ціну цих деталей ремонт може стати особливо витратним.
Якщо є підозра, що в бак потрапив цукор чи інші сторонні частинки, заводити двигун не варто. Авто краще одразу відбуксирувати на СТО. Там проведуть огляд бака, промивку та заміну фільтра. За потреби – перевірку паливних магістралей і форсунок.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…