Фото: Твоя МАШИНА
Цього літа українські міста масово розрили дороги. В Києві, Львові та Харкові ремонтують асфальт, латають ями, міняють комунікації. Разом з цим з’являється дедалі більше тимчасових світлофорів. І тут починається найцікавіше – багато водіїв зависають на червоне без кінця. Але справа не тільки в заторах, пише Express.
Британські фахівці з компанії Select Car Leasing нагадують: чимало сучасних світлофорів, особливо тимчасових, працюють не за таймером. Вони реагують на авто, яке наближається до зони дії. Це мікрохвильові датчики, що «бачать» машину й передають сигнал на пульт керування. Якщо водій зупиняється задовго до цього датчика – система просто не «розуміє», що хтось чекає.
Багато водіїв не усвідомлюють, що своїми діями самі затягують час очікування. Якщо стоїш занадто далеко, світлофор віддає перевагу іншому напрямку, де бачить трафік. А якщо під’їхав занадто близько – сенсор теж може тебе не зчитати.
І ще один міф. Деякі водії блимають фарами, щоб пришвидшити зміну сигналу. Але, як пояснюють експерти, сучасні датчики не реагують на світло. Лише на рух. Більше того, за неправильне використання фар можна отримати штраф 100 фунтів – або навіть втратити права. В Україні теж діє стаття 122 КУпАП за так – тягне за собою штраф.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…