Дехто залишає мотор увімкненим на заправці – нібито нічого страшного. Але техніки мають іншу думку. Видання Motorbiscuit опитало експертів, які пояснили, чим це небезпечно.
Механік Джон Хінстер пояснює: коли двигун не заглушено, тиск у паливній системі зростає. Це може спровокувати витік у системі уловлювання парів (EVAP). У результаті – загоряється Check Engine.
Якщо така лампочка спалахує після кожної другої заправки, причина може бути саме в цьому. І навіть якщо витік невеликий, на СТО доведеться їхати.
«Діагностика може потягнути кілька сотень гривень, а то й більше», – каже автослюсар Сергій із Харкова. «Якщо власник затягує з перевіркою, починаються проблеми з каталітичним нейтралізатором».
У спеку водії іноді не вимикають мотор, бо хочуть зберегти прохолоду в салоні. Та поки кондиціонер рятує пасажирів, система EVAP отримує зайве навантаження.
Усе просто: двигун – вимкнути, пістолет – у бак. Ніяких зайвих чеків, ніяких зіпсованих клапанів.
І так, не йдеться лише про безпеку. Може здаватися, що мотор працює тихо. Але навіть одна іскра біля парів бензину – і наслідки можуть бути непередбачувані.
На АЗС не місце поспіху. Глушити мотор – нормально. Це звичка, яка може зекономити гроші й нерви.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…