На СТО в Черкасах нещодавно пригнали «Шкоду Октавія» з перегрітим мотором. Власник сказав, що просто стояв у заторі з увімкненим кондиціонером. Здавалося б – нічого страшного. Але двигун не витримав.
Як пояснив виданню «Твоя МАШИНА» механік Олексій: влітку перегрів – одна з найчастіших причин серйозних поломок.
«Люди бачать стрілку температури на 90 градусах і продовжують їхати. А через хвилину вже дим з-під капота», – каже він.
Ще одна часта помилка – моторна олива. У спеку вона має бути в’язкішою. Та багато хто навіть не перевіряє, що залито. А дешеве мастило при +35 швидко втрачає властивості й починає «горіти» в моторі.
На СТО в Полтаві влітку привозили «Рено» з застряглим поршнем. Двигун запускали одразу після включення запалення. Без прогріву. Майстер каже, що різкий старт на гарячому повітрі може швидко стерти вкладиші, особливо в старих авто.
Четверта біда – старий антифриз. Якщо його не міняли 60–70 тисяч кілометрів, він втрачає здатність охолоджувати. А багато хто взагалі не пам’ятає, коли його заливали.
Автомеханік Володимир із Житомира радить міняти охолоджувальну рідину хоча б раз на 50 тисяч.
«Це дешевше, ніж потім шукати новий мотор», – каже він.
Спека – не час розслаблятися. Літні помилки дорого коштують. І річ не лише в паливі.
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…
Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…
Узимку лобове скло забруднюється за лічені хвилини. Сіль, пил і реагенти створюють на ньому плівку,…