Фото: Твоя МАШИНА
Їдете містом. Гальмуєте перед світлофором. І тут – пронизливий скрип. Ніби хтось шкребе металом по склу. Це не просто звук. Це попередження. Так гальмівна колодка каже: я стерлася. «Твоя МАШИНА» спитала у експертів, як і коли треба міняти цей елемент, щоб не довести до біди.
На вигляд усе наче нормально. Але подивіться уважніше через спиці колеса. Якщо фрикційний шар тонший за сірник – час їхати в сервіс. Залишилося 2 мм або менше? Далі буде гірше.
Автомеханік із Вінниці Юрій каже:
«Щойно колодка стирається до металу, починає шкодити диску. А це вже інший цінник – у кілька разів більший».
За його словами, один диск на іномарку коштує від 2500 грн. А заміна – ще плюс.
Та не тільки звук може видати проблему. Машина почала гальмувати повільніше? Педаль м’яка, а сам процес відчувається не таким чітким? Можливо, ви вже в зоні ризику.
Ще одна підказка – вібрація. Руки на кермі відчувають її першими. Особливо при різкому натисканні на гальма. Усе це – не просто нюанси, а сигнал, що з колодками щось не те.
У новіших авто встановлюють металеві індикатори зносу. Вони спеціально скрегочуть, коли накладка стирається. Це зроблено, щоб водій не проґавив момент.
Гальма не прощають ігор. Хто зекономив на колодках, часто платить у рази більше за нові диски. А дехто – ще й за евакуатор, ремонт та лікування травм.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…