Фото: Твоя МАШИНА
На дорогах Канади, Іспанії чи США водіїв спеціальний знак «2+» бачать щодня. Як пише видання Interia, він вказує на те, що виділеною смугою можуть їхати лише машини, в яких знаходяться водій плюс хоча б один пасажир. Такі ділянки називають HOV-lanes. Їх мета проста – зменшити затори, знизити викиди і спонукати людей ділити авто на поїздки замість того, щоб кожен сідав у власну машину.
У США перші «смуги для багатьох» з’явилися ще в 70-х. Сьогодні тільки в Каліфорнії їх сотні кілометрів. У Канаді довжина таких трас перевищує 150 км, і ними можна їхати навіть на мотоциклах чи електромобілях. Європа теж не відстає: Іспанія та Норвегія зробили з «2+» частину транспортної політики. Ідея проста, але працює – спільні поїздки забирають частину авто з доріг.
А що в нас? На українських трасах знака «2+» поки немає. Але, з урахуванням євроінтеграційних процесів, не виключено, що скоро щось подібне буде і на наших дорогах. Сьогодні у столиці вже працюють спеціальні смуги для громадського транспорту. У майбутньому це рішення буде маштабоване.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…