Багато водіїв в Україні досі економлять на паливі, вважаючи, що мотор витримає будь-яку заправку. Насправді ж таке ставлення швидко перетворює силовий агрегат на металобрухт, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Дослідження американської організації AAA показало, що бензин із підвищеним вмістом присадок залишає в дев’ятнадцять разів менше відкладень у двигуні. Йдеться про нагар на клапанах, форсунках та поршнях, який накопичується вже після 16 тисяч кілометрів. У результаті мотор втрачає тягу, витрата пального росте, а ресурс скорочується.
«На мій сервіс часто приганяють авто з проблемами, які виникли через дешеве пальне. Люди дивуються, що мотор починає троїти вже на пробігу в 70–80 тисяч», – розповів інженер-механік Олександр, який понад 15 років ремонтує бензинові агрегати в Києві.
Сумнівні заправки додають у паливо домішки, що не відповідають стандартам. Водій отримує низьку ціну, але розраховується дорогим ремонтом. Фільтри забиваються, каталізатор працює некоректно, а головне – страждає сама камера згоряння.
Фахівці радять орієнтуватися не на ціну, а на якість. Преміум-бензин не робить авто швидшим, але він зменшує кількість шкідливих відкладень і дає двигуну шанс працювати довше.
Використання низькооктанового або підпільно виготовленого пального – це пряма дорога до капремонту. Тому кожна поїздка на сумнівну АЗС – ризик втратити мотор раніше, ніж це передбачено конструкцією.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…