Механіки часто критикують нові автомобільні двигуни за складність і слабку витривалість. Та є перевірені часом агрегати, які й після півмільйона кілометрів не здають позицій. П’ятірку таких назвало видання L`Automobiliste Вони стали символом надійності та досі мають армію прихильників.
Volkswagen 1.9 TDI
З’явився у 1990-х. Чотирициліндровий турбодизель встановлювали на VW Golf, Passat, Polo, а також на Skoda Fabia та SEAT Ibiza. Його простота і ресурс зробили цей мотор легендою серед європейських водіїв.
Toyota D-4D
Японський 4-циліндровий дизель з початку 2000-х заслужив репутацію довгожителя. Його ставили на RAV4, Avensis, Corolla, Hilux і навіть на Land Cruiser Prado. У світі позашляховиків цей двигун асоціюється з витривалістю та здатністю долати сотні тисяч кілометрів без капремонту.
PSA 2.0 HDi
Французький мотор дебютував у Citroen Xantia в 1998 році. Пізніше працював у Peugeot 607, Citroen C5, Peugeot 206, а також у Citroen Xsara Picasso й навіть у комерційних моделях на кшталт Peugeot Expert. Його універсальність зробила агрегат масовим і водночас довговічним.
Renault-Nissan 2.5 Dci
Відомий з 2003 року, цей дизель став серцем утилітарних Renault Master і Trafic. Його застосовували також у Nissan та Opel. Простота конструкції й великий ресурс зробили двигун улюбленцем перевізників.
Volkswagen 3.0 TDI
Трилітровий V6 із початку 2000-х працював під капотами Audi Q7, Q8, Skoda Superb і навіть представницького Volkswagen Phaeton. Мотор поєднав силу з відносною економічністю, тому досі цінується серед тих, хто обирає великі дизельні авто.
Ці агрегати стали прикладом того, що дизель може бути не лише тяговитим, а й майже «вічним». У гаражах багатьох власників вони досі нагадують, що справжня витривалість не виходить із моди.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…