Фото: Твоя МАШИНА
Виробники авто часто пишуть у сервісній книжці: міняти масло треба кожні 15–20 тисяч кілометрів. На практиці такі інтервали стають пасткою для багатьох українських водіїв. І справа не в тому, що інженери помиляються – вони рахують строк служби мотора за ідеальних умов, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Володимир, механік київського сервісу з десятьма роками стажу пояснює:
«На наших дорогах двигун працює у стресі. Постійні затори, ривки на світлофорах, ями і пил. Масло швидко темніє, втрачає мастильні властивості. Чекати до 15 тисяч – прямий шлях до зносу поршнів і турбіни»
У Європі траса рівна, клімат м’який, рух спокійний. Там інтервали у 15 тисяч кілометрів справді працюють. В Україні ж моторне масло відпрацьовує свій ресурс удвічі швидше. Експерти радять міняти його кожні 7–10 тисяч км.
Кирило, інженер-технолог з Харкова додає:
«Якість пального теж б’є по мотору. Навіть незначна домішка сірки чи води у бензині різко знижує ресурс. Тому масло треба оновлювати частіше, щоб виводити продукти згоряння»
Ще одна проблема – сумнівні майстерні. Коли механіки ллють дешевий сурогат або недокручують фільтр, навіть новий мотор довго не витримає. Автовласники з регіонів часто стикаються з цим, бо кваліфікованих фахівців бракує.
Поради для водіїв
Мотор – найдорожча частина машини. Тому економія на мастилі обертається витратами у сотні тисяч гривень на ремонт.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…