Водії добре знають той момент, коли на панелі загоряється контрольна лампа низького рівня пального. Але чи справді варто експериментувати і їхати далі? І скільки кілометрів реально можна подолати, коли бак майже порожній? Відповідь дало видання Interia.
Чому комп’ютеру в авто не завжди можна довіряти
У нових моделях бортова електроніка вміє доволі точно рахувати запас ходу – іноді з похибкою в один кілометр. Проте все залежить від стилю їзди. Плавний рух містом може «розтягнути» останні літри на кількадесят кілометрів. А виїзд на трасу з постійною високою швидкістю з’їдає запас миттєво. До того ж, у старіших автомобілях показники часто збиваються. Будь-який ремонт паливної системи чи знос датчиків спотворює дані. Тому водій не має сприймати ці цифри як гарантію.
Скільки ще можна проїхати
Фахівці підтверджують: після загоряння лампи в баку залишається від 5 до 10 літрів пального. Це дає приблизно 50–80 км запасу, але лише на справному авто. Втім, ніхто не радить перевіряти ці межі самостійно. Адже навіть невелика похибка у вимірах здатна залишити водія посеред траси без жодної заправки поблизу.
Чим небезпечна їзда «на лампочці»
Ризик зупинитися – не єдиний аргумент. Паливо в системі виконує ще одну функцію – охолоджує і змащує помпу. Коли його мало, насос працює на суху й швидко виходить з ладу. А кошт такої заміни сягає від кількох тисяч до ккількох десятків тисяч гривень. До того ж, на дні бака завжди є бруд, який разом із останніми літрами потрапляє у систему. Це може пошкодити форсунки або викликати перебої в роботі двигуна.
Висновок
На практиці лампа резерву – це не сигнал спокійно добратися додому, а попередження про потребу негайної зупинки на найближчій заправці. Ризик перевіряти межу може коштувати не лише нервів, а й дорогого ремонту.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…