Фото: Твоя МАШИНА
Літня спека вдарила по країні – і водії знову сперечаються, як швидше охолодити салон. Одні вмикають кондиціонер на максимум, інші натискають кнопку обігу повітря. Але не всі розуміють, що цей режим має і плюси, і мінуси, повідомляє AutoSwiat.
Cпершу варто відкрити всі вікна, щоб гаряче повітря вийшло. Лише тоді вмикайте кондиціонер разом з обігом повітря. Такий прийом дає різке зниження температури. Коли ж у салоні стане комфортно, обіг краще вимкнути. Інакше повітря стане занадто сухим, а концентрація кисню впаде. Довга поїздка в режимі рециркуляції може викликати втому і навіть сонливість.
Є ще одна проблема. Якщо залишити кондиціонер на максимальних обертах, ризикуєте здоров’ям. Перепад температур у кілька десятків градусів – прямий шлях до застуди.
Обіг повітря має сенс і в інших випадках. Наприклад, коли їдете за старою вантажівкою з димним вихлопом. Але варто натискати кнопку вчасно – ще до того, як запах потрапив у салон. Інакше неприємний сморід замкнеться всередині.
Є просте правило: відкрийте вікна, зробіть протяг, закрийте їх і лише потім запускайте кондиціонер з обігом. Після кількох хвилин перемкніть систему на звичайний режим. Так і салон охолоне швидко, і ви уникнете сухості та хвороб.
У найближчі дні спека відступить, синоптики обіцяють близько 25 градусів вдень. Але сонце ще здатне перетворити машину на піч. Тому поради експертів не втратять актуальності.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…