Фото: Твоя МАШИНА
Купівля авто – серйозний крок, і поломки двигуна здатні швидко перетворити мрію на проблему. SUV News зібрав п’ять моторів, які не дотягують до 100 000 км без капітального ремонту. Ці моделі й досі можна знайти на українських дорогах, тому знати їхні слабкі місця буде корисно.
Volkswagen 1.4 TSI (EA111)
Цей двигун ставили на Golf, Jetta та Tiguan. Найчастіше він «сиплеться» через розтягнутий ланцюг ГРМ, який іноді потребує заміни вже на 50 тисячах. Додаємо сюди споживання оливи – до літра на тисячу кілометрів, а ще турбіну, ремонт якої обходиться в солідну суму. Навіть модернізація після 2012 року не зняла всі питання.
Renault 1.5 dCi (K9K)
Цей дизель відомий примхами до пального. У Logan, Duster чи Sandero він нерідко «вбивав» форсунки до 80 тисяч. У багатьох випадках виходив з ладу турбонаддув. А відсутність нормального датчика рівня оливи часто призводила до масляного голодування і дорогих поломок.
BMW N47 (2.0 Diesel)
Власники «трійки» чи X3 добре знають про слабке місце – ланцюг ГРМ. Він може розтягнутися вже на 70 тисячах, а заміна коштує дорого через складний доступ. Додаються проблеми з надмірним споживанням оливи та турбіною. Українські дизелі з низькою якістю пального тільки поглиблюють ці біди.
Fiat 1.3 MultiJet
Малий об’єм – не гарантія довговічності. На Panda, Punto чи Opel Corsa цей мотор часто страждав на закоксовування клапана EGR. Поломки турбіни теж траплялися рано. Багато українських власників скаржаться на ціну запчастин і ремонтів, які б’ють по кишені.
Nissan 1.2 DIG-T
Його ставили на Qashqai та Juke. Уже на 50–70 тисячах власники зіштовхувались із збоєм турбонаддува та сильним «апетитом» до оливи. Проблеми з системою вприску лише погіршували ситуацію. Популярність цих кросоверів на вторинному ринку не зменшує ризиків, адже мотор вважається одним з найслабших.
У 2025 році список проблемних двигунів майже не змінився. Тому під час вибору варто звертати увагу на історію обслуговування та реальні відгуки власників. Це допоможе уникнути дорогих сюрпризів на дорозі.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…