У сучасних автомобіля автоматична трансмісія має багатодискове зчеплення і це позитивно впливає на витрату пального. Також на зниження енерговитрат спрямована дія гідротрансформаторних «автоматів».
Але це все стосується моделей останніх років, тоді як більшість наших співвітчизників експлуатують не найновіші авто з АКПП.
Досвідчені водії рекомендують звернути увагу на режим, при якому постійно їздить авто, якщо у вас стоїть «еко», значить, паливо економиться, але швидкість руху теж стає економною. Але якщо ваш автомобіль не має заводських електронних налаштувань, то рекомендується їздити в режимі, коли показання тахометра не перевищують 2000 об/хв.
Також можна заощадити на пальному, якщо потрапити в так звану «зелену хвилю». Адже при такому русі не доводиться ні гальмувати, ні прискорюватись.
Ці нехитрі прийоми дозволять зберегти дещо заощадити пальне в умовах міського руху. Втім, не усі захочуть їздити як «пенсіонери».
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…