Фото: Твоя МАШИНА
Багато водіїв бачили маленьке дзеркальце на кутку бокового дзеркала, але не всі знають його справжнє призначення. Це так зване «дзеркало мертвої зони» – невеликий опуклий елемент, який відкриває ділянки дороги, невидимі у стандартне скло. Саме там найчастіше ховаються авто, мотоцикли чи навіть пішоходи, пише SlashGear.
Звичайне бокове дзеркало, навіть добре відрегульоване, має обмежений кут огляду. На трасі секундна сліпота може коштувати життя. Маленьке дзеркало зменшує ризик, особливо під час перебудови чи обгону. У місті воно допомагає водієві вчасно помітити велосипедиста біля бордюру чи мотоцикліста, який з’являється ззаду.
Є нюанс – такі дзеркала спотворюють відстань. Тому й виник напис «Objects in mirror are closer than they appear». Водій бачить ширше, але мусить пам’ятати, що об’єкт насправді ближчий, ніж здається.
Сучасні авто все частіше інтегрують подібні дзеркала у заводські бокові дзеркала. У старіших машинах використовують накладні – їх можна приклеїти у верхній або нижній кут, залежно від зручності. Фахівці радять ставити їх на зовнішній край, щоб покрити сектор, куди не дотягується основне скло.
Важливим є й правильне налаштування основних дзеркал. Американська NHTSA радить метод «Blind Zone and Glare Elimination», коли бокові дзеркала розводять назовні, аби їхній кут огляду лише трохи перетинався з центральним. Це разом із малим дзеркалом різко зменшує мертві зони.
Та навіть найкраще дзеркальце не замінює руху головою. Погляд через плече залишається необхідним, адже опукле скло може обманювати. У дощ чи при відблисках сонця видимість теж падає.
Для тих, хто хоче ще більше контролю, існують електронні системи BSD. Вони використовують радари та камери, попереджають сигналом чи миготінням на дзеркалі. Проте базове рішення у вигляді маленького скла коштує копійки і здатне суттєво підняти рівень безпеки.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…