Статті

Як WD-40 може зіпсувати вашу машину: не використовуйте цей засіб так

WD-40 для багатьох водіїв став універсальною рідиною на всі випадки. Його використовують і для відкручування іржавих болтів, і для «порятунку» дверних замків взимку. Але бездумне застосування цього аерозолю може обернутися проблемами, про які говорять і механіки, і самі автомобілісти, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Майстер СТО з Києва Олег пояснює: «WD-40 добре допомагає при знятті іржі, але він не мастило для щоденного використання. Часто до нас звертаються клієнти з поламаними замками саме після того, як намагалися «оживити» їх цим засобом». За його словами, хімічний склад вимиває заводське мастило з механізму. У результаті замок починає заїдати, а взимку залишки рідини навіть замерзають усередині.

Ще одна поширена практика – нанесення WD-40 на лобове скло проти снігу та льоду. На перший погляд це працює: вода скочується, опади не примерзають. Але водії швидко стикаються з новою проблемою – масляна плівка на склі розсіює світло від фар. Уночі це знижує видимість і може спровокувати аварійну ситуацію. «Плівку змити дуже складно. Звичайні мийні засоби майже не допомагають», – каже автомийник Сергій, який працює у Полтаві.

Не менш шкідливо змащувати аерозолем щітки склоочисника. Кілька днів вони працюють тихо, але згодом мастило потрапляє на скло. Під час дощу щітки вже не чистять, а розмазують воду. Це б’є по безпеці не менше, ніж зношені гумові елементи.

Дехто застосовує WD-40 і в салоні – змащує скрипучі пластикові деталі. Тут теж криється ризик. Пари аерозолю залишаються в замкненому просторі, потрапляючи у легені. Для дітей і людей з чутливими дихальними шляхами це особливо небезпечно. В інструкції виробник прямо забороняє використовувати засіб на полікарбонатних поверхнях, які часто є в сучасних авто.

Ще одна сфера – очищення кузова від бітумних плям. WD-40 дійсно їх розм’якшує, але після цього на фарбі лишається маслянистий шар. Його потрібно окремо змивати, інакше можливе пошкодження лакофарбового покриття. У результаті проста операція затягується і стає дорожчою.

Висновок очевидний: WD-40 може допомогти у вузьких випадках, але не варто робити його універсальним засобом для всього авто. Краще мати під рукою спеціальні продукти – силіконове мастило для замків, зимову рідину для скла та профільну хімію для кузова. Це збереже і машину, і нерви власника.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025