Німецькі бренди часто сприймають як символ точності та преміум-класу. Та статистика 2025 року вказує на іншу реальність – серед проблемних моделей все частіше з’являються BMW, Audi, Mercedes-Benz та Volkswagen, пише GO.
BMW: дорогий імідж з технічними пастками
Марка, яка асоціюється з престижем, має низку слабких місць. Автомобільний експерт EpicVIN Алекс Блек пояснив, що найчастіше власники стикаються з витоком пального, проблемами турбокомпресора і системи охолодження. Додатково ламається електроніка – датчики та приводи.
«Двигуни N20 та N55, встановлені на 3-й серії та X3, після пробігу 110–160 тисяч кілометрів починають приносити сюрпризи. Обслуговування не можна відкладати – інакше рахунки з сервісу будуть шокувати», – підкреслив Блек.
Audi: розкіш, що з часом стає клопотом
Audi залишається вибором бізнес-класу, та з роками проблеми накопичуються. За словами Блека, найбільше власники скаржаться на електронні збої, несправні сенсори, завислі електросклопідйомники. Слабке місце – мультимедійні системи, які часто ламаються після гарантії. Вартість ремонту висока, адже запчастини доводиться чекати з-за кордону.
Mercedes-Benz: збої після п’яти років
Аналітикиня AutoInsurance.org Мелані Массон звернула увагу, що нові «Мерседеси» зазвичай без проблем, але після пробігу у 80 тисяч кілометрів починаються неприємності. «Часто відмовляє електроніка, а від цього страждають навіть базові функції – від мультимедіа до запуску двигуна», – пояснила вона.
Volkswagen: проблемні трансмісії та електрика
Volkswagen має стабільну репутацію марки з поламаною електронікою. Массон додала, що й коробки передач у цих авто часто виходять з ладу. Ремонт складний і дорогий, особливо у дилерських сервісах, які є чи не єдиними, здатними відновити вузли.
Висновок
Німецькі авто не втратили престижу, але їх надійність вже не бездоганна. Власники змушені вкладати значні кошти після кількох років експлуатації. Для покупців вторинного ринку це сигнал уважно перевіряти історію машини, перш ніж підписувати угоду.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…