Фото: Твоя МАШИНА
У спеку кондиціонер у машині працює на межі можливостей. Але, як стверджує механік Євген з Чернігова, з яким поспілкувалась «Твоя МАШИНА», більшість поломок виникає через банальну недбалість водіїв.
Експерти радять почати з простого – не вмикати систему одразу після запуску двигуна. Спершу варто провітрити салон, щоб знизити температуру, яка може сягати 60 °C. Це зменшує навантаження на компресор.
Ще одна поширена помилка – постійна рециркуляція. Вона справді допомагає швидко охолодити салон, проте через 10–15 хвилин її слід відключити, аби уникнути застою повітря.
Температурна різниця має бути розумною – не більше 6–8 °C. Інакше страждає і система, і пасажири, які ризикують підхопити застуду.
Салонний фільтр краще міняти раз на сезон. Забитий фільтр змушує вентилятор працювати на межі, а в салоні з’являється неприємний запах.
Не варто ігнорувати й перевірку рівня фреону. Його витік – головна причина втрати ефективності. Під час техобслуговування варто оглядати компресор, шланги й радіатор.
Кондиціонер варто запускати навіть узимку – кілька хвилин роботи підтримують еластичність прокладок. А перед літом корисно промити радіатор від пилу й комах, щоб система не перегрівалася.
«Своєчасне обслуговування й грамотна експлуатація подовжують життя системи на роки», – підсумовує фахівець.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…