Власники старих машин часто женуться за дешевим пальним, не думаючи про наслідки. Але, як попереджає відомий автомеханік і блогер Скотті Кілмер, така економія швидко обертається проблемами, які вартують набагато більше.
Механік із понад півстолітнім досвідом розповів, що дешевий бензин і дизель у старих двигунах поступово створюють нагар. Цей шар змінює роботу мотора – підвищується компресія, двигун починає смикатися, а згодом і глухнути. «Люди думають, що економлять, а потім платять утричі більше за ремонт», – каже експерт.
Преміальне пальне, за його словами, містить присадки, які запобігають утворенню вуглецю в циліндрах. Це допомагає уникнути серйозних поломок і продовжує ресурс двигуна. Особливо уважними, на думку фахівця, мають бути власники машин, яким понад десять років.
Українські автомайстри з цим погоджуються. У сервісах дедалі частіше зустрічають старі двигуни з пошкодженими поршнями та клапанами саме через паливо сумнівної якості. І ремонт у таких випадках рідко коштує менше ніж 50 000 гривень.
Експерти радять: якщо ваш автомобіль пережив дві-три генерації оновлень і має за плечима сотні тисяч кілометрів, заправляти його варто лише якісним пальним. Інакше економія на колонці обернеться новим двигуном у гаражі.
Досвідчені автомобілісти знають, що головне в машині – це двигун. Якщо він ненадійний і часто…
З приходом холодів деякі досвідчені українські водії почали використовувати бензин марки А92 замість звичного А95.…
Офіційний партнер японського автовиробника Nissan, компанія Red Hat, зазнав масштабної хакерської атаки. Як повідомляє Carscoops,…
Французький бренд Renault анонсував вихід оновленої версії популярного кросовера Duster. Як пише Carscoops, модель, яка…
Американський аукціон Bring a Trailer опублікував дані про новий цікавий лот, яким виявився Lada 2106…
З 1 січня в Україні набувають чинності нові правила ввезення автомобілів. Головною зміною для автовласників…