Власники старих машин часто женуться за дешевим пальним, не думаючи про наслідки. Але, як попереджає відомий автомеханік і блогер Скотті Кілмер, така економія швидко обертається проблемами, які вартують набагато більше.
Механік із понад півстолітнім досвідом розповів, що дешевий бензин і дизель у старих двигунах поступово створюють нагар. Цей шар змінює роботу мотора – підвищується компресія, двигун починає смикатися, а згодом і глухнути. «Люди думають, що економлять, а потім платять утричі більше за ремонт», – каже експерт.
Преміальне пальне, за його словами, містить присадки, які запобігають утворенню вуглецю в циліндрах. Це допомагає уникнути серйозних поломок і продовжує ресурс двигуна. Особливо уважними, на думку фахівця, мають бути власники машин, яким понад десять років.
Українські автомайстри з цим погоджуються. У сервісах дедалі частіше зустрічають старі двигуни з пошкодженими поршнями та клапанами саме через паливо сумнівної якості. І ремонт у таких випадках рідко коштує менше ніж 50 000 гривень.
Експерти радять: якщо ваш автомобіль пережив дві-три генерації оновлень і має за плечима сотні тисяч кілометрів, заправляти його варто лише якісним пальним. Інакше економія на колонці обернеться новим двигуном у гаражі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…