Фото: Твоя МАШИНА
Дискусії про те, де в машині безпечніше, тривають роками. Та нові дослідження інженерів пасивної безпеки ставлять крапки над “і”. Найменше ризику отримати серйозні травми має пасажир, який сидить позаду водія, пише Автогід.
Причина проста. Під час критичної ситуації водій, керуючись інстинктом, вивертає кермо вправо. Ліва задня частина авто при цьому отримує менше ударної сили. Саме цей нюанс часто рятує життя.
Поширений міф про захищеність середнього заднього місця не завжди працює. Так, сидіння в центрі справді далі від бічної деформації, але там часто лише поясний ремінь. У разі різкого гальмування він не утримує верхню частину тіла. У кращому випадку це переломи, у гіршому – викидання з салону.
Варто звертати увагу і на стан пасивних систем. Старі ремені втрачають міцність, а поламане кріплення дитячого крісла знецінює будь-який ISOFIX. Інженери радять регулярно перевіряти їх працездатність та фіксацію.
Головне правило лишається незмінним. Незалежно від місця в салоні, ремінь має бути застібнутий. Бо навіть найвигідніше розташування пасажира не компенсує нехтування базовими правилами безпеки.
З приходом холодів деякі досвідчені українські водії почали використовувати бензин марки А92 замість звичного А95.…
Офіційний партнер японського автовиробника Nissan, компанія Red Hat, зазнав масштабної хакерської атаки. Як повідомляє Carscoops,…
Французький бренд Renault анонсував вихід оновленої версії популярного кросовера Duster. Як пише Carscoops, модель, яка…
Американський аукціон Bring a Trailer опублікував дані про новий цікавий лот, яким виявився Lada 2106…
З 1 січня в Україні набувають чинності нові правила ввезення автомобілів. Головною зміною для автовласників…
Проблема перегріву двигуна в дорозі є доволі поширеною, особливо, якщо машина стара і експлуатується під…