Статті

Механіки назвали уживані авто, які ремонтуються найпростіше і найдорожче

Купуючи авто з пробігом, більшість водіїв орієнтуються на надійність моделі. Проте досвід майстрів з майстерень показує – часто вирішальне значення має не кількість поломок, а складність ремонту.

Як пише Interia, у Польщі 160 механіків відповіли на запитання, які машини легше обслуговувати. Їхні відповіді показали, що простота ремонту часто не збігається з уявленнями водіїв.

Перше місце очікувано отримала група Volkswagen. Це не лише Passat чи Golf, а й Audi A4 та Skoda Octavia. Популярність цих моделей означає, що майстри добре знають їх конструкцію. До того ж доступність запчастин робить ремонт відносно дешевим. «Зняти коробку передач у старому Passat можна за півтори години. У Mercedes на це піде вдвічі більше», – пояснив механік з Познані Януш Ковальський.

Друге місце зайняла Toyota. Японські авто славляться довговічністю, а їхня конструкція логічна та без зайвих інженерних хитрощів. На третій сходинці опинився Fiat. І хоча його машини не завжди хвалять за безвідмовність, обслуговувати їх просто, а частини недорогі.

Неочікувано високо в рейтингу опинилися корейські Hyundai та Kia, які отримали четверту позицію. Далі йдуть BMW та Mini. У цьому випадку важливим чинником стала наявність сервісної документації і поширеність моделей.

З протилежного боку шкали – Mercedes. Колись символ довговічності, зараз ці машини вимагають складних робіт і дорогих деталей. Ще нижче опинилися Peugeot і Citroën. Механіки скаржаться на нестандартні рішення: два однакові автомобілі можуть мати різні вузли навіть в одному році випуску.

Справжнім розчаруванням став Ford. Хоча запчастини до нього доступні, іржаві кріплення та слабкі з’єднання створюють проблеми. А замикати десятку довелося Honda і Suzuki. Тут причина інша – машини цих марок ламаються рідко, отже сервісмени просто не мають з ними достатньо практики.

Підсумок опитування простий. Не варто орієнтуватися лише на статистику безвідмовності. Як зауважив автоексперт Марек Новак, «іноді дешевше купити авто з дрібними поломками, ніж модель, яка рідко ламається, але потребує складного і дорогого ремонту».

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025