xr:d:DAFU8-jtv2c:25,j:2884358834,t:23013120
Купуючи авто з пробігом, більшість водіїв орієнтуються на надійність моделі. Проте досвід майстрів з майстерень показує – часто вирішальне значення має не кількість поломок, а складність ремонту.
Як пише Interia, у Польщі 160 механіків відповіли на запитання, які машини легше обслуговувати. Їхні відповіді показали, що простота ремонту часто не збігається з уявленнями водіїв.
Перше місце очікувано отримала група Volkswagen. Це не лише Passat чи Golf, а й Audi A4 та Skoda Octavia. Популярність цих моделей означає, що майстри добре знають їх конструкцію. До того ж доступність запчастин робить ремонт відносно дешевим. «Зняти коробку передач у старому Passat можна за півтори години. У Mercedes на це піде вдвічі більше», – пояснив механік з Познані Януш Ковальський.
Друге місце зайняла Toyota. Японські авто славляться довговічністю, а їхня конструкція логічна та без зайвих інженерних хитрощів. На третій сходинці опинився Fiat. І хоча його машини не завжди хвалять за безвідмовність, обслуговувати їх просто, а частини недорогі.
Неочікувано високо в рейтингу опинилися корейські Hyundai та Kia, які отримали четверту позицію. Далі йдуть BMW та Mini. У цьому випадку важливим чинником стала наявність сервісної документації і поширеність моделей.
З протилежного боку шкали – Mercedes. Колись символ довговічності, зараз ці машини вимагають складних робіт і дорогих деталей. Ще нижче опинилися Peugeot і Citroën. Механіки скаржаться на нестандартні рішення: два однакові автомобілі можуть мати різні вузли навіть в одному році випуску.
Справжнім розчаруванням став Ford. Хоча запчастини до нього доступні, іржаві кріплення та слабкі з’єднання створюють проблеми. А замикати десятку довелося Honda і Suzuki. Тут причина інша – машини цих марок ламаються рідко, отже сервісмени просто не мають з ними достатньо практики.
Підсумок опитування простий. Не варто орієнтуватися лише на статистику безвідмовності. Як зауважив автоексперт Марек Новак, «іноді дешевше купити авто з дрібними поломками, ніж модель, яка рідко ламається, але потребує складного і дорогого ремонту».
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…