Багато власників авто мріють навчитися самостійно обслуговувати свій транспорт, але бояться зіпсувати щось у процесі. Та є моделі, які вважаються настільки простими у ремонті, що їх рекомендують навіть початківцям. 13 таких автівок виділяє видання SlashGear.
Honda Civic (1992–2000)
Цей компактний японський хетчбек і седан став легендою через свою надійність. У базових моторах D15 чи D16 немає складних систем, тож навчитися міняти масло чи ремінь тут легше, ніж на більш сучасних авто. До того ж ці машини добре тримають ціну.
Ford Crown Victoria (1992–2011)
Справжній американський седан із V8 під капотом. Просторий моторний відсік дозволяє дістатися до будь-якої деталі. Проблеми з пластиковим колектором чи датчиком клімату – лише тренування для майбутніх майстрів.
Chevrolet Silverado (1999–2007)
Пікап із міцними моторами Vortec, що без капітального ремонту долають понад 450 тис. км. Ремонт паливного насоса чи панелі приладів виглядає радше навчанням, ніж серйозною поломкою. Єдиний справжній ворог – корозія кузова.
Ford Ranger (1998–2011)
Компактний пікап із простим двигуном 2.3, який легко лагодити навіть у дворі. Запчастини до нього масові, адже модель випускали десятиліттями.
Toyota Tacoma (1995–2004)
Перше покоління славиться невибагливими двигунами і відсутністю складної електроніки. Власники активно діляться досвідом у спільнотах, тому новачок швидко знаходить підказки щодо ремонту.
Toyota Camry (1997–2006)
Седан, який більше цінується за надійність, ніж за дизайн. Універсальні запчастини, прості мотори і сотні прикладів недорогих відновлень роблять його вдалим вибором для навчання.
Jeep Wrangler (1987–2006)
Позашляховик, який можна розбирати наче конструктор. Найбільш витривалий двигун – 4.0-літрова рядна «шістка». Недоліки, як-от ржаві рами, усуваються без складної діагностики.
Mazda MX-5 Miata (1990–2005)
Легкий родстер, що вчить азам роботи зі спортивним авто. Мотор простий, доступ до деталей зручний, а деталі коштують копійки.
Ford Mustang (1994–2004)
Американська класика без зайвої складності. Навіть базовий V6 – хороший тренажер для перших робіт з підвіскою та гальмами.
Subaru Outback (2000–2009)
Єдиний нюанс – прокладки ГБЦ на моторах 2.5. Але саме ця проблема стала хрестоматійною для новачків: є десятки відеоуроків, які показують крок за кроком увесь процес.
Toyota Prius (2004–2009)
Несподіваний учасник списку. Гібрид простий у догляді, бо в ньому немає стартера чи генератора. А великий акумулятор обслуговується дешевшими відновленими блоками.
Hyundai Elantra (2001–2010)
Недооцінений седан із 2.0-літровим мотором, у якому навіть заміна ременя ГРМ не викликає страху. Запчастини дешеві й доступні.
Volkswagen Jetta (1979–2004)
Європейський представник із простими моторами на вісім клапанів. Вони витримують помилки новачків і допомагають освоїти базові процедури – від заміни ременя до регулювання клапанів.
Такі машини відкривають двері у світ самостійного ремонту. Вони не тільки навчають азів, а й допомагають водієві краще розуміти свій автомобіль.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…