Статті

Латка чи «грибок» – що краще для ремонту проколотої шини в автомобілі

Прокол колеса – ситуація, яку хоч раз пережив майже кожен водій. Майстри зазвичай пропонують два різні методи ремонту – встановлення гумового штиря, який у нас називають грибком, або наклеювання латки. Який з них краще, розбиралось видання SlashGear.

Швидке рішення – гумовий грибок

Такий ремонт виглядає просто. Отвір розширюють спеціальним шилом, вставляють липкий шматок гуми, обрізають виступаючі краї і дають застигнути. Усе займає кілька хвилин. Для невеликого проколу в центральній частині протектора грибок дозволяє виїхати з сервісу за десять хвилин і коштує дешево. Але строк служби такого ремонту обмежений – при внутрішніх пошкодженнях або старих проколах штир може випасти.

Довготривала латка

Другий метод складніший. Колесо знімають із диска, шліфують місце проколу зсередини, наносять клей і приклеюють тонку гумову заплатку. Після висихання шину ставлять назад і накачують. Латка тримає значно довше, інколи роками. Вона безпечніша за грибок, бо не випаде і добре герметизує отвір навіть при більших пошкодженнях. Та й коштує така процедура дорожче, адже потребує більше часу.

Комбінований підхід

Деякі майстерні радять поєднувати обидва способи. Цей метод включає одночасно і штир, і латочку. Це дає швидкий результат і довгу службу. Але є обмеження: діаметр проколу не має перевищувати 6 мм, місце має бути в центрі протектора й без старих латок.

Експерти нагадують: якщо отвір на боковині чи пошкодження занадто велике – жоден ремонт не допоможе. У таких випадках шину варто замінити повністю. Для водія головне – не відкладати поїздку на сервіс і не експериментувати з сумнівними методами, адже від стану гуми залежить безпека на дорозі.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025