Фото: Твоя МАШИНА
Прокол колеса – ситуація, яку хоч раз пережив майже кожен водій. Майстри зазвичай пропонують два різні методи ремонту – встановлення гумового штиря, який у нас називають грибком, або наклеювання латки. Який з них краще, розбиралось видання SlashGear.
Швидке рішення – гумовий грибок
Такий ремонт виглядає просто. Отвір розширюють спеціальним шилом, вставляють липкий шматок гуми, обрізають виступаючі краї і дають застигнути. Усе займає кілька хвилин. Для невеликого проколу в центральній частині протектора грибок дозволяє виїхати з сервісу за десять хвилин і коштує дешево. Але строк служби такого ремонту обмежений – при внутрішніх пошкодженнях або старих проколах штир може випасти.
Довготривала латка
Другий метод складніший. Колесо знімають із диска, шліфують місце проколу зсередини, наносять клей і приклеюють тонку гумову заплатку. Після висихання шину ставлять назад і накачують. Латка тримає значно довше, інколи роками. Вона безпечніша за грибок, бо не випаде і добре герметизує отвір навіть при більших пошкодженнях. Та й коштує така процедура дорожче, адже потребує більше часу.
Комбінований підхід
Деякі майстерні радять поєднувати обидва способи. Цей метод включає одночасно і штир, і латочку. Це дає швидкий результат і довгу службу. Але є обмеження: діаметр проколу не має перевищувати 6 мм, місце має бути в центрі протектора й без старих латок.
Експерти нагадують: якщо отвір на боковині чи пошкодження занадто велике – жоден ремонт не допоможе. У таких випадках шину варто замінити повністю. Для водія головне – не відкладати поїздку на сервіс і не експериментувати з сумнівними методами, адже від стану гуми залежить безпека на дорозі.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…