Фото: Твоя МАШИНА
Суперечка між водіями про те, як правильно залишати авто після зупинки, тягнеться роками. Одні переконані, що достатньо передачі, інші завжди ставлять на ручник, а хтось комбінує обидва варіанти. Ситуація ускладнюється взимку або на схилах, коли навіть дрібна помилка може призвести до дорогих наслідків, пише Interia.
Механік із 20-річним досвідом Олег з Черкас пояснює:
«Ручник – це завжди додатковий бар’єр. Якщо він справний, його варто використовувати. Але є нюанс: в мороз чи після довгої стоянки він може прикипіти через вологу й іржу».
За його словами, на рівній ділянці цілком достатньо ручника, а передача не є обов’язковою.
Зовсім інша логіка діє на схилах. Якщо машина стоїть носом угору, водії зазвичай тягнуть ручник і вмикають першу передачу. Якщо авто дивиться вниз, тоді доречний задній хід. У випадку автоматичної коробки експерти радять спочатку підтягнути ручник, а вже потім переводити селектор у режим «P». Це знижує навантаження на механізм і зменшує ризик поломки.
Викладач київскої автошколи Сергій додає:
«Я бачив, як учні ставили машину на «P» без ручника, і через це коробка клинила. Ремонт коштував їм кілька тисяч гривень. Зате проста звичка спершу користуватися ручником вирішує проблему».
Є ще одна дрібниця, про яку часто забувають. На похилій дорозі слід скрутити колеса у бік бордюру. Якщо авто зрушить, воно впирається в кромку і не виїде на проїжджу частину. Ця звичка особливо корисна у великих містах, де паркування часто відбувається на вузьких вулицях.
Отже, універсального рецепту немає. На рівному – ручник. На схилі – ручник плюс передача, плюс поворот коліс. І головне – технічна справність гальмівної системи. Тоді навіть у складних умовах машина залишиться там, де ви її залишили.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…