Американський портал iSeeCars.com назвав моделі, які найчастіше долають межу у 400 тисяч кілометрів пробігу. У дослідженні проаналізували понад 402 мільйони автомобілів за останнє десятиліття. Середній показник – 8,6%, однак окремі моделі впевнено перевищують цю межу.
Десяту позицію зайняв Chevrolet Silverado 1500 з шансом у 18,8%. Попри відгуки та технічні кампанії, цей пікап залишається опорою для багатьох фермерів і будівельних компаній у США.
На дев’ятому місці Lexus GX (20,7%) – єдиний преміальний позашляховик у списку. Його нерідко купують сім’ї, які подорожують у горах, адже рамна конструкція та повний привід тримають удар. Восьмим став Toyota Avalon (22%). Хоча виробництво вже зупинено, ці седани досі їздять у таксі та служать корпоративним авто.
Сьоме місце – Chevrolet Suburban з показником 22%. Це найстаріша модель на ринку, яку випускають із 1935 року. Далі Honda Ridgeline (25,8%) – пікап із нестандартною конструкцією, що довів свою витривалість. П’ятий рядок посів Toyota Highlander Hybrid (25,9%). Він виявився найнадійнішим кросовером серед усіх гібридів.
Топ-4 складають «старожили» Toyota. Tacoma (26,7%) і 4Runner (26,8%) відомі своєю витривалістю на бездоріжжі. Друге місце – Toyota Sequoia (36,4%), яка здатна служити сім’ям десятки років. А перше дісталося Toyota Tundra (36,6%). Попри колишні проблеми з мотором V6, виробник виправив недоліки, зберігши головне – репутацію довгожителя.
Факт, що Toyota зайняла сім позицій із десяти, доводить її фокус на надійності, а не на маркетингових трюках. Для українських водіїв цей рейтинг – чергове підтвердження, що вкладати гроші в японські пікапи й позашляховики означає отримати авто, яке служитиме десятиліттями.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…