Статті

Механік назвав небезпечну вразливість автомобілів, випущених після 2017 року

На ринку вживаних авто спалахнула нова проблема – і мова не про косметику кузова чи пробіг, а про деталь, без якої мотор стає металобрухтом. Мова йде про так звані «мокрі» ремені ГРМ, що з’явилися на бензинових і дизельних машинах після 2017 року, пише Express.

Ці ремені працюють у маслі двигуна. На папері це виглядає виграшно: менше тертя, краща економія. Та у реальному житті все виявилося складніше. Як пояснює британський механік Дейв Гаррісон, представник сервісу 911 Auto Repairs, «коли клієнт заїжджає з мокрим ременем, у майстрів одразу падає настрій. Бо міняти його вдвічі довше і дорожче, ніж класичний».

Проблема ще й у терміні служби. Більшість виробників пише про інтервал у десять років. Але на практиці ремені починають руйнуватися раніше – під дією масла, гарячого середовища та сажі. Якщо він рветься, мотор глухне миттєво. Кермо важчає, педаль гальма стає тугою, а відновлення двигуна коштує таких грошей, що дешевше купити іншу машину.

За даними британського клубу RAC, стандартні ремені треба міняти кожні 80–160 тисяч кілометрів. Якщо рахувати середній пробіг у 12 тисяч кілометрів на рік, то семирічні авто вже входять у зону ризику.

Моторист Олександр із Києва наголошує:

«Наші покупці часто дивляться лише на ціну й пробіг. Але перед купівлею машини 2017–2018 року обов’язково потрібно перевірити, який тип ременя встановлений».

Дилери радять міняти мокрі ремені раз на 5–7 років, навіть якщо пробіг ще не вичерпано. Інакше ризик зруйнованого двигуна перекладається на власника. Тож кожен, хто планує купувати відносно свіже авто, має знати: на перший погляд дрібна деталь може зробити машину майже безцінною.

Recent Posts

Що робити, якщо двигун перегрівся у заторі: пояснення автомеханіка

Проблема перегріву двигуна в дорозі є доволі поширеною, особливо, якщо машина стара і експлуатується під…

27.12.2025

Новий рекорд далекобійності для електрокарів: Renault проїхав 1000 км без зарядки

Французька компанія Renault встановила гучний рекорд. Як повідомляє Carscoops, інженери бренду створили унікальний прототип електромобіля…

27.12.2025

Механік пояснив, чому взимку не можна залишати авто на стоянковому гальмі

Використання стоянкового гальма є звичним для практично всіх автомобілістів. Цей механізм «страхує» автомобіль не тільки…

27.12.2025

Яку кнопку в авто треба натискати взимку щотижня, щоб уникнути дорогого ремонту

Українські водії знають, що влітку наявність в машині кондиціонеру може стати справжнім спасінням. Однак взимку…

27.12.2025

Які автомобілі гірше підходять для зимових поїздок

Якщо ви шукаєте нове авто і часто подорожуєте взимку, то слід задуматись над тим, яка…

27.12.2025

Машина застрягла в снігу: яку функцію треба вимкнути, щоб вибратись

З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…

26.12.2025