Статті

Чому водіям не радять мати другий комплект шин на дисках: марна трата грошей

На перший погляд, купити одразу два комплекти коліс – зимовий і літній – виглядає вигідно. Водій ніби позбавляє себе черг на шиномонтаж, економить час і нерви. Але практика показує, що ця ідея часто обертається витратами без реального зиску, пише AMPERCAR.

Експерти стверджують щоб покупка була раціональною, обидва комплекти мають служити років десять. У реальності ж гума рідко витримує навіть вісім. За словами експерта, перші сезони проблем немає. До 30 тисяч кілометрів покришки працюють добре, та далі починаються дрібні негаразди – порушується балансування, з ніпелів спускає повітря, з’являються проколи.

До четвертого року, коли одометр показує 50–60 тисяч кілометрів, візити на сервіс стають звичними. А після 80 тисяч нерідко з’ясовується, що більшість шин зношені настільки, що їх треба міняти. Бюджетні моделі «здаються» швидше, дорожчі витримують довше, але й вони рідко живуть до десятирічного рубежу.

Є ще одна деталь. До моменту, коли гума підходить до кінця ресурсу, багато водіїв змінюють авто. Старі колеса часто не підходять за розміром новій машині. Виходить, що витративши чималі гроші на другий комплект дисків, власник втрачає їхню цінність при продажу.

У результаті купівля двох комплектів на дисках виглядає виграшною лише на папері. У реальному житті це майже завжди додаткові витрати, а обіцяна зручність зникає вже після кількох сезонів.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025