На трасі чи в місті водій часто відчуває спокусу натиснути гальмо вже на самому віражі. Та саме там машина найменш передбачувана. Погана видимість і дефіцит часу на реакцію роблять будь-яке різке гальмування небезпечним, попереджає «Твоя МАШИНА».
Експерти радять починати з очевидного – знизити швидкість ще до входу в поворот.
«Водій має бути певен, що його швидкість дає шанс зупинитися на тому відрізку дороги, який він бачить перед собою», – пояснює автоінструктор Микола Л. з Дніпра.
Лише так, за його словами, можна зменшити ризик несподіваного маневру.
Техніка проходження повороту проста на словах. В’їзд – по зовнішньому краю смуги, далі траєкторія плавно зміщується до центру, а на виході знову виходимо назовні. Цей метод допомагає розподілити навантаження на колеса і зберегти стабільність.
Та що робити, якщо ситуація примушує гальмувати? Якщо авто має ABS, водію слід тиснути педаль гальма до упору разом зі зчепленням у разі керування на «механіці». Система сама регулює силу натиску, залишаючи шанс керувати машиною.
«Не забувайте дивитися в дзеркала, бо після зупинки може знадобитися швидко рушати знову», – додає експерт.
Без ABS усе складніше. Колеса блокуються, і автомобіль летить прямо, ігноруючи поворот. У такій ситуації працює лише пульсуюче гальмування. Це ритмічне натискання з різною силою: колеса блокуються, потім відновлюють контакт з дорогою. Чим швидше вдається повторювати цей цикл, тим більше шансів втримати машину на траєкторії.
Досвідчені інструктори кажуть, що навіть на сухому асфальті різке гальмування в повороті завжди ризик. На мокрій або слизькій дорозі цей ризик зростає в рази. Саме тому безпечні водії планують свої дії заздалегідь і не залишають їх на долю випадку.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…