Кожен виїзд зі станції техобслуговування повинен починатися не з запуску двигуна, а з огляду днища. Автоексперти радять перевіряти нижню частину машини одразу після ремонту, бо саме там найчастіше приховуються неприємні сюрпризи.
Механік із двадцятирічним досвідом роботи на СТО в Києві Сергій М. у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює:
«Буває, що клієнт залишає авто на кілька днів, а в підсумку отримує машину без каталізатора. Ця деталь коштує від 15 до 40 тисяч гривень, і на чорному ринку її приймають із задоволенням. Водій може навіть кілька тижнів не помічати, що запчастини вже немає».
Каталітичний нейтралізатор не єдина річ, яку намагаються зняти недобросовісні майстри. Досить часто замість нових деталей ставлять вживані або відновлені. У складних випадках клієнт купує запчастину за власні гроші, залишає її в майстерні, а встановлюють йому іншу. Оригінал же зникає в кишенях шахраїв.
Автослюсар Ігор Л. з Вінниці наводить приклад із практики:
«Водій привіз на ремонт ходову, приніс із собою нові амортизатори. Коли отримав машину назад, все виглядало добре, але через два тижні він почув характерний стукіт. Виявилося, що встановили старі деталі, а куплені власником просто зникли».
Саме тому фахівці радять після будь-яких робіт підняти авто на підйомнику або хоча б заглянути під машину. Якщо помітні сліди свіжих зварювальних швів, відсутні болти чи елементи кріплення, слід негайно ставити питання майстрам. Зробити це на місці набагато легше, ніж доводити обман пізніше.
Досвідчені водії радять мати при собі телефон і робити фото днища до та після ремонту. Це швидкий спосіб мати докази в разі конфлікту. Також не завадить забрати старі зняті деталі – це додатковий захист від махінацій.
Ремонт на СТО має закінчуватися не лише сплатою рахунку, а й перевіркою, що саме зробили з автомобілем. Інакше ризик втратити дорогу деталь стане реальністю вже на наступному кілометрі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…