Статті

Купівля Tesla: п’ять речей, які треба знати, перш ніж сідати за кермо електрокара

Сідаючи в Tesla вперше, багато водіїв думають лише про тишу та шалене прискорення. Насправді ж є нюанси, які варто знати ще до того, як натиснете на педаль. Журналісти видання SlashGear зібрали п’ять моментів, які допоможуть уникнути плутанини й небезпечних ситуацій.

Карта замість ключа

Звичних ключів тут немає. Найчастіше машину відкриває ваш телефон, але є й запасний варіант – картка з чіпом. Її треба прикласти до стійки дверей і протягом двох хвилин натиснути гальмо. Якщо зволікати, доведеться повторювати процес. Ці картки легко копіюють спеціальні пристрої, тож носіть її не разом з гаманцем і бережіть від сторонніх.

Перемикання передач на екрані

У нових Model S, X та 3 селектор передач винесено на сенсор. На екрані зліва є вузька смуга: тягнете вгору – отримуєте режим Drive, вниз – Reverse. Кнопки P і N розташовані окремо. У старіших авто ще можна зустріти підрульовий важіль. Важливо пам’ятати: система сама переводить машину в паркінг, якщо водій відстебне пасок безпеки.

Прискорення, яке лякає

Навіть базова Tesla стартує так, як більшість бензинових авто не зможуть і мріяти. Model 3 Performance розганяється до 100 км/год за три секунди. Такі можливості часто шокують пасажирів і стають темою відео на YouTube. Але на міських вулицях це ризик. Перед тим як тиснути в підлогу, потренуйтесь на трасі з високим лімітом швидкості, інакше реакції може не вистачити.

Автопілот – не водій

Незважаючи на назву, Autopilot – лише асистент. Він тримає авто в смузі, підгальмовує й бачить мертві зони. Повне «самокерування» FSD досі в тестах і потребує нагляду. Відомі випадки, коли машини різко гальмували без причини. Тому сприймати ці функції слід як допомогу, а не заміну водія.

Голосові команди

Замість того щоб шукати потрібну кнопку на сенсорі, достатньо натиснути клавішу на кермі та сказати «холодно». Авто підніме температуру. Командами можна регулювати музику, яскравість дисплея чи роботу склоочисників. Це зручно і безпечніше, ніж відволікатись на екран під час руху.

Tesla вражає технологіями, але саме через них новачкам легко заплутатись. Перш ніж вирушати в поїздку, ознайомтеся з системами, щоб дорога не стала експериментом.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025