Останніми роками в Україні можна побачити багато автомобілів Tesla, які зазвичай є відновленими «битками» з США і мають певний пробіг та історію експлуатації. . Вони приваблюють новими технологіями та статусом, але обслуговування таких машин виявляється недешевим. Особливо, коли мова йде про заміну батареї – серця авто. Видання SlashGear дізналось, скільки буде коштувати ця процедура.
На форумах власники Tesla діляться досвідом, і цифри звучать неприємно. Хтось платить близько 10 тисяч доларів (понад 418 тисяч гривень), іншим рахунок доходить до 20 тисяч доларів (понад 836 тисяч гривень). Розкид пояснюється різними версіями батарей: від стандартних до Long Range.
Один з власників у США розповів, що торік отримав оцінку ремонту на рівні 15 тисяч доларів. Інший, вже цього року, писав про 13 тисяч доларів за повну заміну акумулятора на Model 3. Ці приклади добре показують, наскільки ціни «гуляють».
За даними J.D. Power, батареї електрокарів працюють у середньому від 10 до 20 років. У Tesla деградація відбувається приблизно на 1% щороку. Це означає, що через 10 років залишиться близько 90% ємності.
«При правильному догляді ресурс Tesla може перевищити 300 тисяч кілометрів», – пояснює інженер-електрик Сергій К., який консультує СТО в Києві. Відомі навіть випадки, коли авто долали пів мільйона кілометрів.
Якщо купувати нову Tesla у офіційного дилера, то рятує гарантія. Наприклад, для Model 3 та Model Y у стандартній версії вона діє 8 років або 160 тисяч кілометрів. А для Long Range – до 192 тисяч кілометрів.
Фахівці радять дбати про батарею. Не допускати падіння заряду нижче 20% і не заряджати понад 80%. Часте використання швидкісних зарядок також шкодить. У холодних регіонах варто підігрівати батарею перед запуском – це зменшить знос.
Помилки у стилі їзди теж б’ють по акумулятору. Постійні різкі розгони скорочують ресурс, навіть якщо здається, що машина тягне без проблем.
Таким чином, власникам Tesla доводиться рахувати не лише економію на пальному, а й можливі витрати на батарею. І хоча гарантія дає певний запас спокою, після її завершення заміна може стати ударом по бюджету.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…