Фото: Твоя МАШИНА
Краплі під машиною рідко з’являються без причини. Інколи це просто конденсат з кондиціонера, але частіше – тривожний сигналЮ пише Interia.
Найчастіше під авто можна побачити кілька типів рідин. Чорна й густа пляма – моторна олива, що витікає через пошкоджену прокладку чи сальник. Солодкуватий запах та яскраві кольори – сигнал про витік антифризу. Блідо-жовті сліди без запаху вказують на гальмівну рідину, втрати якої небезпечні вже на перших кілометрах. Якщо ж чути різкий бензиновий аромат, йдеться про паливо, і в такому випадку ризик пожежі очевидний.
Важливо не тільки визначити колір, а й простежити, де саме збирається пляма. Якщо вона під мотором – варто перевірити герметичність системи змащення. Краплі біля коліс можуть свідчити про проблеми з гальмами, а в районі задньої осі – про витік з диференціала. Простий спосіб діагностики – підкласти під авто чистий аркуш картону та подивитися на форму і текстуру сліду.
Не кожна рідина під авто – привід для паніки. Вода після роботи кондиціонера чи талого снігу на підлозі гаража шкоди не несе. Але будь-які жирні або різнокольорові плями – сигнал для поїздки на СТО.
Ігнорування витоків може призвести не лише до дорогого ремонту. Поліція має право зупинити машину, вилучити техпаспорт і навіть відправити її на штрафмайданчик. Тоді власник платить не тільки за лагодження, а й за евакуатор і зберігання авто.
Єдине рішення – регулярна перевірка стану машини. Варто оглядати підлогу під авто, особливо після нічної стоянки, і не зволікати з візитом на сервіс. Своєчасна діагностика обходиться дешевше, ніж новий мотор чи заміна гальмівної системи.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…