Фото: Твоя МАШИНА
Панель приладів сучасного авто інколи виглядає як новорічна гірлянда. Одні лампи дають загальне попередження, інші чітко сигналізують про несправність. Якщо ж загорівся червоний значок мастила, ігнорувати його небезпечно – навіть на кілька кілометрів, попереджає SlashGear.
Мастило створює тонку плівку між деталями двигуна, зменшує тертя і не дає металу перегрітися. Коли його рівень падає або тиск слабшає, мотор працює без належного захисту. .
Причини можуть бути різними. У кращому випадку достатньо долити літр мастила і вирушити далі. У гіршому – знос масляного насоса чи проблеми з датчиком. В обох випадках подальша їзда веде до серйозних витрат.
Експерти радять діяти так: зупиніться, відкрийте капот і перевірте щуп. Якщо мастила мало – долийте. Якщо рівень у нормі, потрібна діагностика. Не ризикуйте їхати ще кілька десятків кілометрів – це лотерея з програним фіналом.
Деякі машини обладнані портом OBD-II, куди можна під’єднати сканер. Прилад підкаже, що саме викликало сигнал. Але навіть тоді остаточне слово – за майстром.
Мастило – це «їжа» для двигуна. Позбавивши його цього ресурсу, водій прирікає авто на поломку. Тому якщо загорілася лампа мастила, найкращий вибір – зупинитись і знайти причину одразу, а не після того, як мотор скаже «досить».
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…