Фото: Твоя МАШИНА
Матові покриття вже не рідкість – їх пропонують навіть масові бренди на кшталт Hyundai. Вони створюють відчуття ексклюзивності, додають машині стелс-ефект і справляють враження преміум-класу. Та за цим ефектом стоїть не фарба як така, а особливий прозорий шар із мікроскопічними западинами, які розсіюють світло. Саме тому поверхня не блищить, пише SlashGear.
Але гарна картинка коштує дорого. За заводський матовий колір покупець доплачує десятки чи навіть сотні тисяч гривень. Наприклад, BMW M4 Competition xDrive з таким покриттям зростає в ціні майже на 150 тисяч гривень. Проблема ще й у тому, що при продажу авто ця сума часто зникає – покупців, готових брати машину з матом, значно менше, ніж тих, хто обирає класичний глянець.
Питання обслуговування теж болюче. Автоматична мийка відразу під забороною – щітки й хімія залишать сліди. Навіть струмінь високого тиску здатен пошкодити шар. Єдиний варіант – ручне миття за спеціальною методикою з двома відрами. Звичні засоби догляду доведеться викинути. Віск, що заповнює мікропори на звичайній фарбі, на маті створює плями та руйнує ефект. Тож власник змушений купувати дорогі набори для догляду, які радять виробники.
Детейлери кажуть, що головна помилка новачків – спроби полірувати подряпини. Матовий шар неможливо відновити точково. Якщо є подряпина – перефарбовується вся деталь. Це дуже витратно і для власника, і для майстерні.
Дрібні побутові фактори теж грають проти власника. Сліди від комах чи пташиного посліду «в’їдаються» у структуру набагато сильніше, ніж на глянці. Якщо їх не прибрати відразу – залишаться плями, які вже не прибрати без перефарбування.
Матовий колір виглядає ефектно на фото і привертає увагу в потоці. Але той, хто вирішить його замовити, має бути готовим витрачати більше грошей, часу і нервів. Інакше блискуча мрія швидко стане щоденною проблемою.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…