Фото: Твоя МАШИНА
Автомеханіки часто жартують, що їхня стабільність залежить не стільки від складності техніки, скільки від поведінки самих власників авто. Є звички, які водії повторюють роками, не думаючи про наслідки. І саме вони найчастіше збагачують СТО, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Тримання зчеплення під час зупинки
На світлофорі чи спуску багато хто тримає педаль зчеплення вичавленою до кінця. Це прискорює знос диска і підшипника. «Так коробка працює під зайвим тиском, і її ресурс скорочується у рази», – пояснює механік з Києва Олег С.
Їзда на низьких обертах
Частина водіїв економить пальне, тримаючи двигун майже на межі зупинки. В результаті колінвал і поршні працюють у стресових умовах. За словами автослюсара Сергія Д. з Хмельницького, це нагадує біг підтюпцем з важкою сумкою – економія мінімальна, а шкода для вузлів серйозна.
Розгін на холодному моторі
Після запуску густа олива ще не змастила вузли. Якщо одразу тиснути газ, страждають втулки і ланцюг ГРМ. Досвідчені механіки радять почекати хоча б кілька хвилин, поки мотор набере робочу температуру.
«Порожній бак»
Залишати кілька літрів у баку – ризик отримати конденсат і бруд у системі. Фільтри забиваються, насос виходить з ладу. Ремонт такого типу коштує водіям у десятки тисяч гривень, і часто повторюється.
Рука на важелі КПП
Звичка класти руку на важіль передач шкодить синхронізаторам. Навіть легкий тиск створює зайве навантаження. У сервісах кажуть, що це одна з причин раннього ремонту коробки.
Поворот коліс на місці
Крутити кермо, коли авто стоїть, – прямий шлях до проблем з гідропідсилювачем. Тиск у системі зростає, ущільнювачі слабшають, рідина тече. Тоді власник платить за нову рейку чи насос.
Фахівці нагадують: більшість цих помилок – це дрібниці у поведінці, але вони коштують тисячі гривень на ремонті. А уникнути їх можна, змінивши лише кілька звичок за кермом.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…