Статті

Шість звичок водіїв, які обожнюють на СТО: без роботи механіки не залишаться

Автомеханіки часто жартують, що їхня стабільність залежить не стільки від складності техніки, скільки від поведінки самих власників авто. Є звички, які водії повторюють роками, не думаючи про наслідки. І саме вони найчастіше збагачують СТО, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Тримання зчеплення під час зупинки

На світлофорі чи спуску багато хто тримає педаль зчеплення вичавленою до кінця. Це прискорює знос диска і підшипника. «Так коробка працює під зайвим тиском, і її ресурс скорочується у рази», – пояснює механік з Києва Олег С.

Їзда на низьких обертах

Частина водіїв економить пальне, тримаючи двигун майже на межі зупинки. В результаті колінвал і поршні працюють у стресових умовах. За словами автослюсара Сергія Д. з Хмельницького, це нагадує біг підтюпцем з важкою сумкою – економія мінімальна, а шкода для вузлів серйозна.

Розгін на холодному моторі

Після запуску густа олива ще не змастила вузли. Якщо одразу тиснути газ, страждають втулки і ланцюг ГРМ. Досвідчені механіки радять почекати хоча б кілька хвилин, поки мотор набере робочу температуру.

«Порожній бак»

Залишати кілька літрів у баку – ризик отримати конденсат і бруд у системі. Фільтри забиваються, насос виходить з ладу. Ремонт такого типу коштує водіям у десятки тисяч гривень, і часто повторюється.

Рука на важелі КПП

Звичка класти руку на важіль передач шкодить синхронізаторам. Навіть легкий тиск створює зайве навантаження. У сервісах кажуть, що це одна з причин раннього ремонту коробки.

Поворот коліс на місці

Крутити кермо, коли авто стоїть, – прямий шлях до проблем з гідропідсилювачем. Тиск у системі зростає, ущільнювачі слабшають, рідина тече. Тоді власник платить за нову рейку чи насос.

Фахівці нагадують: більшість цих помилок – це дрібниці у поведінці, але вони коштують тисячі гривень на ремонті. А уникнути їх можна, змінивши лише кілька звичок за кермом.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025