Поїздка вночі завжди вимагає більше сил, ніж удень. Світло зустрічних фар, погана видимість і сонливість створюють небезпеку навіть для досвідчених водіїв. За даними Нацполіції, понад третина аварій стається саме в темну пору, пише auto-tsou.
Перший крок – перевірити фари. Забруднене скло зменшує світловий потік на третину. Автослюсар Ігор Гриненко каже, що перед виїздом він завжди протирає оптику й регулює висоту світла. Це зменшує ризик засліплення інших.
Ще один нюанс – дзеркало заднього виду. Легкий нахил вниз прибирає відблиски від авто позаду. А от у туман чи в ясну ніч варто вмикати протитуманки. Вони створюють світловий «килим» на кілька метрів попереду.
Очі теж потребують захисту. Окуляри з антибліком знижують втому та допомагають не моргати від яскравих спалахів. Такі лінзи рятують під час нічних перегонів. Вони дають змогу тримати концентрацію до кінця дистанції.
Тактика водіння вночі відрізняється від денної. Швидкість потрібно зменшити, а дистанцію збільшити. Це дає час на реакцію. Якщо засліпили зустрічні фари – дивіться на правий край дороги, а не в центр смуги.
Тривала поїздка без зупинок виснажує. Кожні дві години корисно зробити паузу, пройтись чи випити води. Ще один прийом – їхати не самому. Жива розмова з пасажиром допомагає не заснути.
Нічні маршрути краще планувати заздалегідь. Варто уникати крутих серпантинів і доріг без розмітки. Якщо на трасу вискочила тварина, різко не гальмуйте і не крутите кермо. Краще плавно скинути швидкість і дати їй час утекти.
Ці прості, але дієві поради зменшують ризик аварій удвічі. Адже головна умова безпечної поїздки – тверезий розум і холодні нерви.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…