Фото: Твоя МАШИНА
Потрапляння води в паливний бак здається малоймовірним, та це реальність, з якою стикаються тисячі водіїв. Найчастіше причина в недобросовісних АЗС або конденсаті, який з’являється при різких перепадах температур. Особливо часто це трапляється взимку, коли бак заправлений лише наполовину.
Наслідки можуть виявитися серйозними. Ржавіють інжектори і форсунки, а дизельні мотори страждають ще й від виходу з ладу насоса високого тиску.
«Одна форсунка для сучасного дизеля може коштувати понад 15 тисяч гривень, а заміна всього комплекту разом із насосом – під 100 тисяч», – пояснює виданню «Твоя МАШИНА» майстер київського сервісу Сергій Д. До цього додається нестабільна робота двигуна, втрати тяги і навіть відмова мотора під час руху.
Є кілька ознак, що у баку оселилась вода. Машина довго запускається після стоянки, під час розгону з’являються ривки, а звук двигуна стає різким і неприємним. У дизельних авто про проблему сигналізує датчик у фільтрі – на панелі загоряється Check Engine, а двигун переходить у аварійний режим.
Перевірити підозри можна без спецобладнання. Достатньо злити трохи пального у скляну банку і залишити на півгодини. Якщо на дні з’явиться прозорий шар – це вода. У продажу є і тестові смужки, які змінюють колір при контакті з вологою.
Видалення вологи теж має кілька шляхів. Найнадійніше – механічне очищення бака, яке проводять на сервісі. Це може коштувати кілька тисяч гривень, але гарантує результат. Існують також спеціальні присадки на спиртовій основі, вони частково зв’язують воду і виводять її через камеру згоряння. Але вони не здатні прибрати осад.
«Не слід експериментувати з ацетоном чи чистим спиртом. Такі методи були актуальні сорок років тому, сьогодні вони лише шкодять», – наголошує автослюсар з Києва Олександр С.
Щоб уникнути проблеми, варто заправлятися тільки на перевірених АЗС і не наливати пальне одразу після приїзду бензовоза – у цей момент на дні резервуарів піднімається осад. Взимку краще тримати бак повним, щоб зменшити утворення конденсату, і вчасно міняти паливний фільтр.
Вода у баку – це не дрібниця. Ігнорування проблеми перетворюється на ремонт, який може коштувати як половина ціни старого автомобіля.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…