Статті

Навіщо досвідчені водії тримають в гаражі тенісний м’яч: хитрість, що вбереже від дорогого ремонту

У вузьких гаражах навіть досвідчений водій ризикує подряпати бампер чи врізатись у стіну. Камери і парктроніки рятують власників нових авто, але в старих будівлях нерідко стоять машини без таких систем. Тому водії вже десятки років використовують простий метод – тенісний м’яч на мотузці, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Суть проста: до стелі прикріплюють шнур із м’ячем, який звисає на рівні лобового скла. Коли авто торкається м’яча, це сигнал – далі рухатись не можна. Така «мітка» дозволяє уникнути удару об стіну, навіть якщо простору дуже мало.

Інженер-механік Олексій Т. пояснює:

«У старих гаражах часто є велосипеди, стелажі чи запасні колеса. Навіть паркувальний сенсор не завжди розпізнає ці предмети. А м’яч завжди підкаже, коли зупинитись».

Щоб система працювала правильно, автомобіль спершу ставлять у потрібне місце – так, аби було зручно відчиняти двері та залишався зазор між бампером і стіною. Потім підвішують м’яч так, щоб він легенько торкався скла. Під час кожного заїзду він служитиме точним орієнтиром.

Водії застосовують цей метод не лише у приватних гаражах. У багатоповерхових паркінгах можна зробити мобільну конструкцію – закріпити м’яч на легкому каркасі чи переносному кронштейні. Такий варіант зручний, коли немає змоги свердлити стелю.

Автоінструктор Сергій Д. з Дніпра додає:

«М’яч коштує кілька десятків гривень, мотузка – ще менше. Це найдешевший спосіб зберегти бампер у цілості».

Простий предмет перетворюється на надійний інструмент. Іноді саме такі рішення стають рятівними у повсякденному житті водія.

Recent Posts

Дешевший за RAV4: новий бюджетний позашляховик Toyota показали на відео

Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…

06.12.2025

Чому на повнопривідному авто треба міняти всі шини одразу, навіть якщо зношені лише дві

Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…

06.12.2025

ЄС передумав: двигуни внутрішнього згоряння залишаться після 2035 року, але з новими вимогами

Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…

06.12.2025

Як врятувати кузов від солі й морозу: зимовий догляд, про який забувають навіть досвідчені водії

Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…

06.12.2025

Пасок чи ланцюг ГРМ: що вибрати, щоб мотор не помер раніше часу

Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…

06.12.2025

ТОП-6 хетчбеків, що відмінно підходять для міста: кращі бюджетні варіанти

Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…

06.12.2025