Літо з його спекою не шкодує гальмівну систему. У майстрів все частіше запитують про перегрів дисків. І якщо вчасно не втрутитися, наслідки можуть бути серйозними, попереджає «Твоя МАШИНА».
Першими сигналами стає «ватна» педаль, запах гару чи скрип металу. Часто диски набувають синього відтінку, на поверхні з’являються тріщини, а при гальмуванні в кермо віддають вібрації. Це класичні симптоми перегріву.
Інженер СТО з Києва Андрій Ш. пояснює:
«Найчастіше причина в підклинюванні супорта. Пошкоджений пильник пропускає бруд, поршень заїдає, колодка не відходить від диска. В результаті навіть на рівній дорозі гальма труться і гріються».
Але є й інші фактори. Авто з причепом у горах, дешеві колодки чи агресивна манера їзди – усе це швидко веде до перегріву. При різких зупинках у спеку навіть кілька гальмувань підряд здатні довести диски до критичної температури.
Задні колеса теж часто страждають. Тут проблема зазвичай у ручному гальмі. Якщо воно неправильно відрегульоване, то весь час частково тримає диск у натягнутому стані.
Особлива історія – перегрів після заміни. Перші десятки кілометрів нові деталі притираються, і легкий нагрів нормальний. Але коли диск розжарюється так, що гарячим стає навіть колесо, – це вже несправність. Найчастіше винні ті ж поршні, які роками працювали у витягнутому положенні та покрилися корозією.
Що робити? Варіанти різні – від чищення і переборки супортів до регулювання ручника чи встановлення якісних деталей. А для тих, хто любить активну їзду, доречним буде тюнінг: посилені диски, армовані шланги, кращі супорти.
Наслідки зволікання небезпечні. Перегрітий диск може не лише знизити ефективність гальмування, а й лопнути під час руху. Це вже питання не комфорту, а безпеки.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…