Більшість водіїв не замислюються над тим, що означають позначки на важелі коробки автомат. Літера D знайома кожному – увімкнув і їдеш. А от D3 часто викликає здивування. Насправді ця функція може стати у пригоді в умовах, де звичайний режим Drive буде не найкращим вибором, пише SlashGear.
D – це повноцінний автомат. Коробка сама обирає всі доступні передачі: від першої до шостої, восьмої чи навіть десятої, залежно від швидкості та навантаження. А от D3 обмежує роботу лише трьома нижчими передачами. Це схоже на контрольоване обмеження: коробка не піднімається вище третьої сходинки навіть якщо ви тиснете газ до упору.
D3 – це спосіб змусити трансмісію працювати у нижчих діапазонах. Такий режим зручний на гірських спусках або у міському русі». D такій ситуації частина гальмівного зусилля переноситься на двигун, тож колодки служать довше.
Є й інші сценарії. У заторах D3 зменшує «смикання» під час частих перемикань. На підйомі нижчі передачі тримають крутний момент на рівні й авто не «захлинається». В дощ чи на снігу обмеження передач допомагає зберегти зчеплення з дорогою, бо коробка не перемикається у невідповідний момент. Деякі власники також радять цей режим для буксирування невеликих причепів.
Та є і мінуси. На трасі використання D3 піднімає оберти, збільшуючи витрати пального. Якщо ж тягнути важкий вантаж на високій швидкості, коробка може перегрітися. Тут безпечніше користуватися звичайним D, який дає змогу трансмісії перейти на вищі передачі.
Для більшості поїздок залишайтеся в режимі D. Але коли попереду довгий спуск, слизька дорога чи затор, D3 стане вашим союзником.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…