Купівля машини часто виглядає як інвестиція, та згодом усе залежить від того, наскільки модель витримує роки експлуатації. Невдалий вибір здатен загнати власника у фінансову яму: витрати на ремонт, високий апетит до пального та дрібні збої, що постійно псують настрій. Вдалі моделі, навпаки, тримають ціну, рідко ламаються і не змушують стояти в черзі до майстра. Видання GO назвало три авто, які збережуть вам купу грошей на обслуговуванні і три, які спустошать ваш гаманець.
Honda Civic – компакт із великим ресурсом
Нова Honda Civic у базовій комплектації коштує від 23 950 доларів, або близько 1 млн грн. Авто бере небагато пального – до 6,5 л на 100 км. Попри скромні габарити, салон зручний і місткий. За словами експертки з AutoInsurance.org Мелані Муссон, ці машини ходять сотні тисяч кілометрів без серйозних проблем. «Це бюджетний седан із відчуттям преміуму», – підкреслила вона.
Honda Odyssey – мінівен для великої родини
Витрати на пальне тут трохи більші – близько 10,5 л на 100 км. Зате всередині комфортно розміщуються вісім людей, а 3,5-літровий V6 працює м’яко і довго. Стартова ціна – 38 240 доларів (1,6 млн грн). Муссон відзначає, що ці машини проходять понад 300 тисяч кілометрів при плановому обслуговуванні.
Subaru Outback – універсал для будь-якої дороги
Витрата пального – близько 8 л на 100 км, а повний привід у стандарті. Власники часто возять великі вантажі й не бояться бездоріжжя. «Outback – справжній робочий кінь, і він довго тримає форму», – сказала експертка.
А тепер про гірші приклади.
Ram 2500/3500 Diesel – кошмар для гаманця
Такі пікапи виглядають переконливо, але заправки спустошують кишеню. У середньому 15–20 миль на галон, тобто 12–15 л на 100 км. Запчастини для дизеля коштують дорого, а не кожен майстер візьметься за ремонт. «Дизельний Ram – один із найгірших виборів за співвідношенням витрат», – зазначає Муссон.
Land Rover Range Rover – стиль із сюрпризами
Ціна нової моделі сягає 107 400 доларів (4,5 млн грн). Але власники часто стикаються з поломками електроніки та підвіски. Розчарування посилюється тим, що покупець чекає надійності за такі гроші, а отримує регулярні візити до сервісу.
Ford Focus – економія тільки на старті
Модель зняли з виробництва, але вживані машини ще є на ринку. Ціна низька, та заощадити не вийде: слабка електрика, шумна їзда, постійні дрібні проблеми. «Focus виглядає привабливо, але потім власники витрачають на ремонти більше, ніж планували», – пояснила Муссон.
Висновок простий: інколи краще витратити трохи більше одразу, ніж постійно втрачати на паливі й ремонтах. Для сімейних поїздок чи щоденних маршрутів Civic, Odyssey та Outback виглядають набагато розумнішими варіантами, ніж гучні, але дорогі у змісті Ram, Range Rover чи Focus.
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…