Фото: Твоя МАШИНА
Кросовери Hyundai та Kia за останнє десятиліття стали частими гостями на українських дорогах. Вони приваблюють дизайном і відносною доступністю, але деякі моделі приховують технічні сюрпризи. Їхній ремонт інколи стає ударом по кишені власників. Видання SUV News називає ТОП-3 таких автівки, які краще уникати.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI (з 2018 року)
Турбований Tucson має чутливий двигун і коробку передач 7DCT. При пробігу від 70 до 90 тисяч км фіксують перегрів та збої трансмісії. Майстри кажуть, що у цих моторів слабка система охолодження, турбіна виходить з ладу раніше очікуваного. Ремонт обходиться щонайменше у 40 тисяч гривень, і це без врахування форсунок чи паливної системи.
Kia Sportage 1.6 T-GDI (з 2019 року)
Популярний Sportage теж не без проблем. Турбіна часто «вмирає» після 80 тисяч км, а форсунки швидко втрачають точність. Навіть при спокійній їзді розхід пального вищий за заявлений. За словами автомеханіків, обслуговування таких Sportage коштує дорого:. Коли одночасно йде на ремонт турбіна та коробка, рахунок може перевищити 35 тисяч гривень.
Hyundai Santa Fe 2.4 MPI (2017–2020 роки)
Santa Fe вважається сімейним авто, але бензиновий 2.4 MPI підносить неприємні сюрпризи після ста тисяч кілометрів. Зростає витрата оливи, а вже після 120 тисяч часто ламається автоматична коробка. Власники скаржаться також на електроніку та мультимедіа. Витрати на ремонт коливаються від 50 до 75 тисяч гривень, а іноді й вище, якщо потрібні оригінальні запчастини.
Експерти радять перед купівлею ретельно перевіряти історію обслуговування цих кросоверів. А ще краще – провести діагностику в офіційному сервісі. Інакше приваблива ціна на вторинному ринку може перетворитися на довготривалий ремонт за великі гроші.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…