Фото: Твоя МАШИНА
Сегмент сімейних SUV і надалі росте. Це машини, від яких вимагають багато: щоденні поїздки до школи, відпустка з валізами, далекі траси. Вони повинні бути місткими, зручними та надійними. Видання WhatCar виділило лідерів у цьому сегменті, а також одного невдаху серед моделей 2025 року.
10 місце – MG S5 EV
Новий електричний MG отримав платформу від MG4 та запас ходу до 480 км. Усередині стало краще, ніж у попередника ZS EV, але підвіска жорстка на швидкості. У S5 досить місткий багажник. Проблема в іншому – слабка репутація марки за надійністю.
9 місце – Mercedes GLC 300e
Плагін-гібрид їде на електротязі близько 130 км – рекорд для класу. Салон просторий і наповнений технікою, але бензинові мотори потребують високих обертів. GLC менш жорсткий, ніж Lexus NX, і дуже тихий на трасі.
8 місце – BMW X3
Версія xDrive20 з 205 к.с. поєднує азартну динаміку та комфорт. У багажнику – вісім валіз, стільки ж, як у Land Rover Discovery Sport. Навіть без зусиль можна тримати витрату на рівні 7,4 л/100 км.
7 місце – Porsche Macan Electric
Навіть базова версія розганяється блискавично. Керованість відчувається майже спортивною, хоча вага велика. Мінус – ціна та сумнівна надійність. Проте якість інтер’єру бездоганна.
6 місце – Audi Q5
Старий знайомий із бензиновими, дизельними та гібридними варіантами. У багажнику – дев’ять валіз, хоча гібридні версії втрачають простір. Салон здається суворим, але матеріали першокласні.
5 місце – Tesla Model Y
Заряд вистачає до 623 км, а прискорення різке навіть у базовій версії. Усередині просторо, плюс великий передній і задній багажники. Головна перевага – доступ до швидких зарядок Tesla. Мінуси – відсутність CarPlay і доволі жорстка підвіска.
4 місце – Volvo XC40
Компактний, але з відмінним захистом у краш-тестах Euro NCAP. Версія B3 бензин оптимальна за витратами та динамікою. Інтерфейс мультимедіа працює як планшет, простий і зрозумілий.
3 місце – Renault Scenic E-Tech
Офіційний запас ходу – до 610 км, у реальних умовах – близько 430 км. Підвіска м’яка, навіть комфортніша за Tesla Model Y. Проте задні сидіння не регулюються, що обмежує практичність.
2 місце – Skoda Elroq
Найвдаліший електричний SUV року. Потужність 282 к.с., акумулятор 77 кВт·год і запас ходу до 580 км. Усередині просторо, обладнання багате. А маневровість електричного Skoda вражає багатьох.
1 місце – Kia Sportage
Головний фаворит завдяки збалансованості. Просторий салон, великий багажник, комфортна підвіска. Гібриди доступні, але навіть базовий бензиновий варіант виглядає переконливо. Зручна центральна консоль з масою відсіків для речей – дрібниця, яка тішить щодня.
Антигерой – Lexus UX
Незважаючи на якісну обробку, машина програє конкурентам через малий простір та посередню динаміку.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…